RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

نوشته اصلی توسط
سارابختیاری
محسن عزیز
ناراحت نشوشرمنده ما قصدنداریم تو این تاپیک خدائی نکرده به اصفهانیهای عزیز جسارتی کنیم

خوب اینا همه تفاوت فرهنگه البته یه سری زرنگی ها که خودت هم تایید کردی هست که تو این شرایط سخت اقتصادی واقعا فشار میاره به خانواده ها

نه سارا جان من اصلا ناراحت نميشم
اولا اين كه يه عده اي از اصفهاني ها اينجوري هستن دليل نميشه كه همه همينجوري باشن
در ثاني اگه همه هم اينجوري باشن بازم ربطي به من نداره(چون حداقل خودم فكر ميكنم كه نيستم)
شما هم راحت باشيد و نظرتون رابگيد من اصلا ناراحت نميشم خيالتون راحت باشه
(البته بگم من درسته اصفهان زندگي ميكنم خيلي وقته ولي اصليتم ماله اطراف اصفهانه)
در مورد اين كه اين سخت گيري ها فشار مياره،صد در صد موافقم چون كمتر كسي فعلا ميتونه جهيزيه انچناني به دخترش بده با اين وضعيت بد اقتصادي
و خوب اين يه اخلاق بديه كه تو اصفهان متاسفانه حساسيت رو جهيزيه بيش از حده
نازنين جان يه بار ديگه هم ميگم من ناراحت نميشم
ما اصلا اينجا هستيم كه تجربياتمون را باهم به اشتراك بذاريم
وشما هم حتما ميخواهيد به سارا خانم كمك كنيد از راه به اشتراك گذاشتن تجربياتون
پس مطمئن باشيد من اصلا ناراحت نميشم
در مورد اون دوستتون بايد بگم كه شايد خود من اگه بودم قبول ميكردم و ازدواج ميكردم
ولي بخواهيم نگاه كنيم من از روي احساسات اين تصميم را ميگرفتم ولي اون پسر از روي عقل و منطق تصميم گرفته
حالا اين كه كدوم درست تره نميدونم!؟
ولي ميشه از يه ديد ديگه هم نگاه كرد
چرا شما فقط انتظار داريد پسر كوتاه بياد؟چرا دوست شما هم كمي كوتاه نيومد؟چرا سعي نكرد خانوادش را متقاعد كنه كه مهريه كمتري بگيرن تا اين ازدواج سر بگيره؟
به نظر من بهتر بود دو طرف كمي بيشتر فكر ميكردن و به هم فرصت ميدادن و سر يه مهريه معقول تر به توافق ميرسيدن
ولي بازم به نظر من نميشه گفت اون پسر كار اشتباهي كرده
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!
علاقه مندی ها (Bookmarks)