[quote=shayana]
اینی که شما میگی یه رشته ساده بخونه،فک کنم بیشتر
بخاطر مدرکش میگی،یعنی خیلی نفس درس خوندن و کجا خوندن واست مهم نیست،بیشتر حرف اطرافیانت واست مهمه،اره؟اگه اینجوریه،بنظرم باید دیدگاهتو عوض کنی.نه اگر به خاطر اطرافیانم بود که اصلا نباید اجازه میدادم بیان خواستگاری وفقط هم به خاطر مدرک نیست،من خودم دوست دارم بعد از اینکه درسم تموم شد تدریس کنم تو محیط دانشگاه کلا از محیط دانشگاه خوشم میاد،و منظورم از اینکه ایشون یه رشته ساده بخونن این بود که فشار و زوری از سوی من نیست که حتما این رشته خاص رو بخونن کلا نمیخوام در آینده اختلاف دیدگاه به وجود بیاد اینه که با ادامه تحصیل میتونن رشد کنن.
دختر مهربون حرفای شما رو هم قبول دارم اما در کل نمیدونم چی کار کنم،همین جا بهشون بگم نه یا اینکه ....







علاقه مندی ها (Bookmarks)