به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 68

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آبان 90 [ 16:32]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 36 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    آیدین جان ممنونم از وقتی که گذاشتی و راهنمایی های خوبتون
    من به همه مواردی که شما گفتید رسیدم و الان باورشون دارم ، متاسفانه از وقتی که من متوجه اشکالات خودم شدم ( مسائلی که باعث افت و سردی عشقمون شد ) تنها فرصتی که برای جبرانش داشتم همین چند ماه گذشته بوده که با توجه به مشخص شدن جریان اون رابطه من بکلی تمرکز و تعادل خودمو از دست دادم و اونجوری که دلم میخواست آرامشو بهش هدیه بدم نتونستم ولی خیلی از برنامه هامو هم عملی کردم ، حتی واسه تعطیلات عید با یه سفر خارجی سورپریزش کردم و خیلی کارهای ریز دیگه که البته خوبیها همیشه زیر ابر بدی ها پنهون میمونن . اگه جریان اون رابطه رو نمیفهمیدم مطمئنم هیچوقت مشکلی پیش نمی اومد( که خداییش هر مرد یا زنی هم که بجای من بود وضعیت الان خیلی برای خانمم بدتر بود چون من چند بار فقط بخشیدم و تحمل کردم و از داخل میسوختم ) ولی بعضی وقتا هم دیگه کنترلی نداشتمو بش مشکوک بودم و هی سین جینش میکردم تا بالاخره یه روز تو همین مشاجره ها حالش بد شد و زد بیرون .الان ده روز گذشته و حالش نرمال شده .
    اما سوئال من از شما و کارشناسای سایت اینه که
    الان تو این وضعیت کار درست چیه ؟
    الان من چیکار کنم و خانمم چیکار کنه ؟
    چه کارایی رو نباید انجام بدیم ؟
    چقدر با ید هردوطرف صبر کنیم تا بتونیم تصمیم جدی بگیریم ؟
    من الان چیکار کنم تا شرایطو نرمال کنم تا بتونم دوباره بپرستمششش ؟


  2. کاربر روبرو از پست مفید nima2 تشکرکرده است .

    nima2 (یکشنبه 19 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگیم سرد و بی روحه ولی سعی میکنم همسرم رو به زندگی برگردنم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 56
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 تیر 94, 05:38
  2. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  3. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.