آیدین جان ممنونم از وقتی که گذاشتی و راهنمایی های خوبتون
من به همه مواردی که شما گفتید رسیدم و الان باورشون دارم ، متاسفانه از وقتی که من متوجه اشکالات خودم شدم ( مسائلی که باعث افت و سردی عشقمون شد ) تنها فرصتی که برای جبرانش داشتم همین چند ماه گذشته بوده که با توجه به مشخص شدن جریان اون رابطه من بکلی تمرکز و تعادل خودمو از دست دادم و اونجوری که دلم میخواست آرامشو بهش هدیه بدم نتونستم ولی خیلی از برنامه هامو هم عملی کردم ، حتی واسه تعطیلات عید با یه سفر خارجی سورپریزش کردم و خیلی کارهای ریز دیگه که البته خوبیها همیشه زیر ابر بدی ها پنهون میمونن . اگه جریان اون رابطه رو نمیفهمیدم مطمئنم هیچوقت مشکلی پیش نمی اومد( که خداییش هر مرد یا زنی هم که بجای من بود وضعیت الان خیلی برای خانمم بدتر بود چون من چند بار فقط بخشیدم و تحمل کردم و از داخل میسوختم ) ولی بعضی وقتا هم دیگه کنترلی نداشتمو بش مشکوک بودم و هی سین جینش میکردم تا بالاخره یه روز تو همین مشاجره ها حالش بد شد و زد بیرون .الان ده روز گذشته و حالش نرمال شده .
اما سوئال من از شما و کارشناسای سایت اینه که
الان تو این وضعیت کار درست چیه ؟
الان من چیکار کنم و خانمم چیکار کنه ؟
چه کارایی رو نباید انجام بدیم ؟
چقدر با ید هردوطرف صبر کنیم تا بتونیم تصمیم جدی بگیریم ؟
من الان چیکار کنم تا شرایطو نرمال کنم تا بتونم دوباره بپرستمششش ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)