آقا ایمان سلام ، منم از این موضوع خیلی ناراحت شدم ، احساس میکنم یه جورایی با شما همدردم ، نمیدونم چی درسته چی غلط ؟ شاید واقعا موضوع من با شما یکی نباشه . میخواستم از شما خواهش کنم تاپیک منو بخونید و نظرتونو بم بگید . ممنونم

از دوستای دیگه هم خواهش میکنم با مطالعه تاپیک من منو راهنمایی کنند
اوضاء روحیم خیلی خیلی بده ، الان بتون احتیاج دارم .
عنوان تاپیک من " نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟ " nima2