آقای آیدین عزیز خیلی خیلی ممنون ازنظرات خوبتون
من امیدوارم که هنوز به تاپیکهای من سربزنین وبدونین حرفاتون فکر برانگیزه وامیدوارم روزی برسه که فرهنگ ما به اون چیزی که تو دین مبین اسلام هست نزدیک ونزدیک تربشه![]()
تشکرشده 352 در 169 پست
آقای آیدین عزیز خیلی خیلی ممنون ازنظرات خوبتون
من امیدوارم که هنوز به تاپیکهای من سربزنین وبدونین حرفاتون فکر برانگیزه وامیدوارم روزی برسه که فرهنگ ما به اون چیزی که تو دین مبین اسلام هست نزدیک ونزدیک تربشه![]()
سارابختیاری (یکشنبه 19 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)