قوربونت برم ناامید نباش
میتونی عوضش کنی
اولا بگم به هیچ وجه بچه این زندگی را عوض نمیکنه اون اگه تو را نخواد بچه تورا هم نمیخواد
خواهشا زنا اینو بفهمن تا در اوج بدبختیشون یه موجود بی پناه را نیارن وسط کلی بدبختی و بیتوجهی
به هر حال من خواهرانه میگم بهت اطمینان دارم در هیچ مشکل زناشویی یک نفرمقصر نیست بلکه هردو مسئولند آخه عزیزم تو که میخوای بهت توجه کنه چقد تلاش کردی چقد بی چشم داشت پاسخ مورد محبت قرارش دادی؟؟ ما زنا تا اتفاقی میافته میگیم مادرش ، خواهرش و...... خلاصه یه بار نمیگیم این که بلده به خانواده اش احترام بزاره پس من مقصرم که کاری نکردم مرکز توجه اش بشم من تو را خدا اینقد دنبال مقصر نگرد من 9 ماه مثل تو بودم به جایی نرسیدم ولی وقتی گشتتم تو خودم عیبای ناخواسته پیداشد که کاملا رفتارای شوهرم را تایید میکرد پس تو هم بگرد مطمئن باش تو هم بی عیب نیستی تا حالا بی دلیل بوسیدیش؟ محکم بغلش کردی؟ روزی 100 بار گفتی دلیل زنده بودنته؟/؟ خواهرم ما زنا متاسفانه از روزی که میریم تو زندگی انتطار داریم مثل فرشته های آسمونی باهامون رفتار بشه غافل از اینکه مردا خیلی از ما حساس ترند
مطمئن باش اگه بی منت و نق و غر و چشم داشت بهش محبت کنی کم میاره تسلیم میشه فقط صبر کن و ببین
باهاش برو جلو همه بگو بهش افتخار میکنی و...........
موفق باشی و شاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)