آقای ایدین عزیز مشکلتون حل شد انشالله ؟
ای خدا ) چه کلام زیبائی!
به یاد دارم که شخصی در مسجدی بود ، آنقدر این کلمه را تکرارمی کرد که اسمش را گذاشته بودند ( ای خدا )
و شنیدم بعضی افراد ، وقتی فرصت خلوتی پیدا میکنند ، ذکر ( ای خدا ) میگیرند .
و شخصی بود که وقتی در دشت و بیابانی خلوت میرسید ، فریاد میزد : ای خدا
نمیدانم از خدا چه میخواست !
ذکرپروردگار ، برای همه انسانهای خاکی ، نیازی بی جایگزین است . مگر میشود بدون پشت و پناه زندگی کرد ؟
و مگر در این عالم ، با این همه پستی و بلندی که دارد ، پناهی جز خدا میماند که هرکه جز اوست ، ناقص است و خود محتاج . . .
و ( ای خدا ) خالصانه ترین کلام بیچارگان !
ای خدا
کمکم کن ، به من مدد بده که با تو حرف بزنم ، خالصانه با تو صحبت کنم ، و در همه کارها از تو یاری بجویم .
ومن میدانم که هرچه غیر توست ، همه هیچ است و پوچ . . .









علاقه مندی ها (Bookmarks)