سلام ارکیده جان
منم به نوبه خودم به شما تسلیت میگم
امیدوارم خدا به شما صبر بده
مارو تو غم خودت شریک بدون
تشکرشده 36 در 21 پست
سلام ارکیده جان
منم به نوبه خودم به شما تسلیت میگم
امیدوارم خدا به شما صبر بده
مارو تو غم خودت شریک بدون
nima2 (جمعه 17 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)