آره همش حس می کنم باید ارتباط کلامی مون رو تقویت کنیم.انگار قدرت کلماتم اونقدری که باید باشه تا بتونه توش نفوذ کنه نیست...
از همراهی و همدردی و وقتت ممنونم.
برات آرزوی موفقیت دارم.