آره همش حس می کنم باید ارتباط کلامی مون رو تقویت کنیم.انگار قدرت کلماتم اونقدری که باید باشه تا بتونه توش نفوذ کنه نیست...
از همراهی و همدردی و وقتت ممنونم.
برات آرزوی موفقیت دارم.![]()
تشکرشده 7 در 5 پست
آره همش حس می کنم باید ارتباط کلامی مون رو تقویت کنیم.انگار قدرت کلماتم اونقدری که باید باشه تا بتونه توش نفوذ کنه نیست...
از همراهی و همدردی و وقتت ممنونم.
برات آرزوی موفقیت دارم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)