مرسی سارا جونم.باشه، ممنونم از راهنمائیتون. دوباره میام نتیجه کارامو میگم. امیدوارم همه چی دوباره مثل اول شه.
بازم ممنونم عزیزم.
![]()
تشکرشده 34 در 15 پست
مرسی سارا جونم.باشه، ممنونم از راهنمائیتون. دوباره میام نتیجه کارامو میگم. امیدوارم همه چی دوباره مثل اول شه.
بازم ممنونم عزیزم.
![]()
mali.j.m (چهارشنبه 15 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)