ممنون سارا جون شما هم موفق باشی.

به "فرهنگ 27" :ما تو خانواده مون عروس داریم که خوب باطبع رفت و آمدهاشون به منزل ما زیاده در نتیجه پنهان کردن این مطلب سخته!!

دوستان عزیز یه سوال دیگه هم داشتم :
چرا میگن که بهتره در این مدت آشنایی صیغه محرمیت بین دختر و پسر خونده بشه؟؟ممنون میشم این مساله هم باز کنید میدونم از لحاظ دینی بهتره اما نمیدونم چرا هیچ از این کلمه "صیغه"خوشم نمیاد !!!:(