ای ستاره خاموش درسته میگی مشکلت اینه که تفکرت نسبت به همه چیز عوض شده ...درسته ؟؟
خب حالا که عوض شده میخوای چی کار کنی ؟؟
ایا میتونی از رشد موهات جلوگیری کنی ؟؟؟
ایا میتونی از عوض شدن فصل ها جلوگیری کنی ؟؟
میتونی اون اب و هوایی رو که دوست داری رو به وجود بیاری ...؟؟
و ایا های زیاد ...
اصلا گوش میکنی چی میگم ...مقلته خونی نمیکنم ... پند و نصیحتم نیست ...
فقط دارم میگم دقت میکنی که چی میگم...!!
خیلی چیزا هستن که عوض میشن و این ما هستیم که باید با اونا یکی بشیم و احساسمونو عوض کنیم ...اگه تو بخوای با احساس تابستونی ..زمستان رو سپری کنی ..اون اخرین فصل زندگیت خواهد بود ستاره ی خاموش !
یه بار شاید شنیدی اینو از کسی ...خوب گوش کن و در وجودت نهادینش کن ...
اگه دیدی غیر از این روال که داره برات اتفاق میوفته...برات اتفاق افتاد در روند زندگیت بدون که دیگر زنده نیستی...!
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)