ستاره خاموش پس تو کی میخوای روشن شی ...!!!
این زندگی کوچیک و مقطعی رو اینقدر برای خودت بزرگ نکن ...
بگرد دنبال راه اصلی ...تا حالا فکر کردی چقدر تو حاشیه بودی ؟؟؟
تشکرشده 315 در 112 پست
ستاره خاموش پس تو کی میخوای روشن شی ...!!!
این زندگی کوچیک و مقطعی رو اینقدر برای خودت بزرگ نکن ...
بگرد دنبال راه اصلی ...تا حالا فکر کردی چقدر تو حاشیه بودی ؟؟؟
iMoon (سه شنبه 14 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)