با سلام و تشکز از شمافرشته مهربان دیروز اولین روز مشاوره حضوری ما بود و آقای مشاور به ما تکالیفی رو داد و گفت اونها رو انجام بدیم و تا انجام نشده جلسه دوم تشکیل نشه ، در مورد دلسوزی افراطی خودم هم باهاتون تقریبا موافقم در مورد کارم هم همینطوره و من انرژی زیادی رو صرف میکنم و دارم تمرین میکنم که کمترش کنم اگه بتونم ، ایشون به مشکلات خودشون واقف هستن و دوست دارن که متعادل باشن و عقیده دارن چون مجرد هستن نیاموخته اند که چجوری پس انداز کنن و دوران تاهل با تجرد متفاوته و شرایط متفاوت میشه ،من انچه امروز میبینم رو ذهنا افزایش میدهم و به همین دلیل هم درخواست کردم دوران نامزدی طولانی تر باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)