من گل زنبق را دوست دارم بخاطر رنگش من عاشق رنگ آبی هستم و رنگ این گل رو هم دوست دارم و از گلهای معطر هم گل یاس رو دوست دارم و الان هم توی این فصل از هرکوچه که رد میشم بوی عطرش مستم میکنه !
ممنون از تاپیک خوبت
تشکرشده 23 در 13 پست
من گل زنبق را دوست دارم بخاطر رنگش من عاشق رنگ آبی هستم و رنگ این گل رو هم دوست دارم و از گلهای معطر هم گل یاس رو دوست دارم و الان هم توی این فصل از هرکوچه که رد میشم بوی عطرش مستم میکنه !
ممنون از تاپیک خوبت
soul (یکشنبه 22 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)