
نوشته اصلی توسط
mta
من هنوز هم دوست ندارم که خانمم رو طلاق بدم یعنی اصلا از دهن من همچین حرفی بیرون نخواهد آمد
من با همچین زنی حاضر به زندگی کردن نیستم
با سلام
به نظرم پست 49 خلاصه کاملی هست که شما می توانید به کار بگیرید.
خواهش می کنم شما مجددا بروید و پاسخی را که من در اوائل به شما دادم مرور فرمائید.
نقل قول بالا از شماست خودتان مطالعه کنید.
این منفعل بودن و عدم جرات در شما مانع تصمیم گیری صحیح می شود.
نه برای ماندن می توانید جسورانه باشید و اقدام کنید. نه برای طلاق جسور هستید.
برای ماندن منتظر اوئید، برای طلاق هم منتظر اوئید.
شما کاری به این زندگی نداشته باشید.
مدتی نزد یک متخصص روانشناس بالینی بروید و مهارتهایی بیاموزید.
- جرات ورزی
- تصمیم گیری
- شیوه حل مسئله
- مهارتهای زندگی
- مهارتهای ارتباطی
قبلا هم گفتم دلخوش به این تاپیکها نباش که به سرعت پیش می رود. اینها نمی تواند جای مشاوره حضوری را در مورد مشکلات اساسی بگیرد.
شما بهتر هست حضوری پیگیری کنید. آنچه که باید در این فضای مجازی از زوایا و جوانب مشکلت مطلع شوی با شما در میان گذاشته شد. بقیه آن نیاز به تمرین و تکرار زیر نظر یک متخصص دارد.
بنده این تاپیک را قفل می کنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)