دوست عزیز
آروم باش
( این نیز می گذرد
چون می گذرد باکی نیست )
حق داری (شما که دکتر یا روانشناس نیستی که بتونی اونو درمان کنی اگه همینجور پیش بره کم کم خودتم باید بری دکتر )
محکم و استوار روی مواضعت باش سعی کن با ورزش و فعالیتهای دیگه سر خودت و گرم کنی
توکلت به خدا باشه اگر لایق باشیم برات دعا می کنیم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)