خدا بده شانس.منی که تک بچم درسمم تموم شده سربازی معافم یه آپارتمان اضافی داریم مغازهم داریم جرات نمی کنم
بحث ازدواج بکنم بعد به شما که بیکار بودی درستم تموم نشده بود،دختر دادن؟خدا بده شانس.
مشکل همینجاست دیگه،شما که بیکار بودی نباید ازدواج می کردی.اگر الآن همسرت بهت توجه کنه تو هم انگیزت
برای کار پیدا کردن کم می شه.هیچ کاری برای جلب توجش لازم نیست بکنی،فعلن اولویتت باید کار باشه بعد از اون
همه چی می تونه رو روال عادی بیوفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)