به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    سلام
    نگار جان مشكل اينجاست كه همسر من ميگه اصلا نميخوام به خونه كسيكه به من بي محلي ميكنه برم . و دوست داره من هم ازش حمايت كنم
    حالا من هي بگم حساس نباش يا اينكه از قديما گفتن ژيان ماشين نميشه و باجناق فاميل نميشه تاثيري نداره
    فقط اين وسط رابطه من و خواهرم خراب شد . بيچاره چقدر هم واسه ناهار و شام زحمت كشيده بود مامانم ميگفت هرچي بهش گفتيم اونا نميان اينقدر غذا درست نكن گفته بود نه اونا حتما ميان خيلي وقته خونه ما نيومدن
    بدتر اينكه نميدونه ما واسه چي نميخوايم بريم خونشون

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    سلام

    سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و تا آخر هم ادامه بدید.

    saint mary عزیز اون قسمت اول رو هم بهش گفتی؟ گفتی آدم برای تمام اعضای یک خونه نمی ره خونشون؟ چی جواب داد؟

    اگه می بینی باز هم لجبازی می کنه، تو هم چند وقت اصرار نکن بذار یه چند وقت بگذره بعدش بگو دلت واسه خواهرت تنگ شده و نمی خوای دل خواهرت رو بشکنی فکر کنم راضی بشه

  3. 2 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (چهارشنبه 15 تیر 90)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    سلام عزيزم ممنون ايشالا كه سال 90 پر از شادي و خبر خوش واست باشه
    آره گفتم سكوت كرد و رفت توي فكر .انگاري كمي روي اون تاثير گذاشت چون كمي نرم تر شد البته منم بهش حق ميدم فقط چون تا حالا نخواستم رابطه ام با خواهرم كدر بشه چيزي نگفتم سعي كردم بي طرف باشم و بگم چون باجناق هستين اينجوري فكر ميكني و اينكه تا حالا به خواهرم هم گله و اعتراض نكردم
    آره فكر كنم كمي زمان واسه آروم شدنش خوب باشه

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    سلام به همه
    چند روزه که خواهرم همش میپرسه چرا با ما قهرین از بس فکر کردیم چرا اینجوری شده مغزمون داغ کرد میگفت به شوهرهش گفته چرا اینقدر شوخیهای چرت و پرت میکنی که دیگرانو ناراحت کنی اونم گفته که بابا الف هم خودش شوخه و شوهرش همش میگه ازشون بپرس آخه چرا با ما قهرین؟
    در نتیجه منم علت کدورتو گفتم
    اینکه شوهر ش چند بار به خونشون رفتیم با سردی برخورد کرده و . اون سر سالن نشسته تلویزیون نگاه میکرده و با پسرش حرف میزده .انگار نه انگار مهمون داره
    حق داره صاحبخونه اونه شاید دوست نداشته باشه بریم خونش
    خواهرم خیلی خیلی ناراحت شد
    گفت حرفها رو به شوهرش گفته اونم خیلی ناراحت شده و گفته اصلا انتظار نداشتم .الف واسش مثه یه برادر می مونه و...
    و اینکه اونها اونموقع یه مشکل واسشون پیش اومده که کسی نمیدونه و هنوز هم حل نشده و (مشکلشون هم گفت که یه بدهی 70 میلیونی داره و هنوز هم داغونه)


    نمیدونم یه وقتایی میگم باشه قبول ولی حداقل ظاهر رو رعایت میکرد خوب شوهر من از کجا بدونه طرف مشکل داره


    از یه طرف میگم همسرم هم مقصره چون اصولا اون همیشه همیشه اهل زود قضاوت کردنه واینکه بارها و بارها دیدم رابطه اش به دیگران اول به دعوا ختم میشه بعدا دوستی شروع میشه بارها این حالتو با همکاراش دیدم
    حتی اوایل زندگیمون هم با من اینجوری بود همش انتقاد و ایراد و قهر بود ولی الان که اخلاق منو شناخته بهتر شده

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    [size=large]خب خدا رو شکر که مشکلتون بهتر شده، مطمئنا همسر شما کمی حساسه و البته زمان کمک می کنه تا این حساسیتش درست بشه، البته رفتار صحیح شما هم شرطه.

    سعی کنید وقتی همسرتون از کسی ناراحته از اون فرد دفاع نکنید و یا اینطور وانمود نکنید که اتفاقی نیافتاده، این کار بیشتر همسرتون رو ناراحت و عصبی می کنه. شاید بهتر باشه در این مواقع جمله همسرتون و یا مفهوم جمله ایشون رو بلند تکرار کنید تا همسرتون بفهمه که متوجه منظورش شدید. مثلا اگر همسرتون گفت باجناق اش بهش بی محلی کرده، شما بگید اون موقع که بالای اتاق نشسته بود تلویزیون نگاه کرد رو می گی؟ خیلی به نظر خسته و داغون بود[/size]

  7. کاربر روبرو از پست مفید negar_a تشکرکرده است .

    negar_a (شنبه 11 تیر 90)

  8. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: همسرم از باجناقش بدش مياد

    نگار جان ممنونم

    خواهرم با شوهرش صحبت کرد واونم گفته بود که اگه حرفی زده منظوری نداشته و اینکه مگه ما به جز زحمت چی واسشون داشتیم
    خداروشکر رابطه ها دوباره شروع شد
    و همسرم دیروز ازم خواست که دعوتشون کنم
    و این واسم خیلی مهم بود که همسرم خودش بخواد اونا رو دعوت کنم

  9. کاربر روبرو از پست مفید saint mary تشکرکرده است .

    saint mary (یکشنبه 12 تیر 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.