سلام
نگار جان مشكل اينجاست كه همسر من ميگه اصلا نميخوام به خونه كسيكه به من بي محلي ميكنه برم . و دوست داره من هم ازش حمايت كنم
حالا من هي بگم حساس نباش يا اينكه از قديما گفتن ژيان ماشين نميشه و باجناق فاميل نميشه تاثيري نداره
فقط اين وسط رابطه من و خواهرم خراب شد . بيچاره چقدر هم واسه ناهار و شام زحمت كشيده بود مامانم ميگفت هرچي بهش گفتيم اونا نميان اينقدر غذا درست نكن گفته بود نه اونا حتما ميان خيلي وقته خونه ما نيومدن
بدتر اينكه نميدونه ما واسه چي نميخوايم بريم خونشون






، مطمئنا همسر شما کمی حساسه و البته زمان کمک می کنه تا این حساسیتش درست بشه، البته رفتار صحیح شما هم شرطه.
. شاید بهتر باشه در این مواقع جمله همسرتون و یا مفهوم جمله ایشون رو بلند تکرار کنید تا همسرتون بفهمه که متوجه منظورش شدید. مثلا اگر همسرتون گفت باجناق اش بهش بی محلی کرده، شما بگید اون موقع که بالای اتاق نشسته بود تلویزیون نگاه کرد رو می گی؟ خیلی به نظر خسته و داغون بود[/size]

علاقه مندی ها (Bookmarks)