نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
فرشته مهربان عزیز
سلام
تنها شرط من برای زندگی کردن با این خانم همینه در غیر این صورت حاضر به زندگی نیستم
نه از مراسم عروسی خبری هست نه از زندگی مشترک
همینجوری بمونه تا ببینیم کی خسته میشه
تشکرشده 386 در 151 پست
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
فرشته مهربان عزیز
سلام
تنها شرط من برای زندگی کردن با این خانم همینه در غیر این صورت حاضر به زندگی نیستم
نه از مراسم عروسی خبری هست نه از زندگی مشترک
همینجوری بمونه تا ببینیم کی خسته میشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)