نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان



اگر راهکارهای فوق را در پیش گرفتی ، حتی خانمت با ملایمت رفتار کرد و قول داد که دیگه چنین نکند و خانواده وی خواستند که زودتر عروسی بگیرید ، خیلی قاطع نپذیرید و شرط نزد روانشناس رفتن و تاییدیه روانشناسی که خود شما هم معرفی می کنید و از او وقت می گیرید و قبلاً خودت نزدش رفته باشی و مسائل را در جریان باشد ، برای اً تایید اینکه شما با هم سنخیت دارید و مشکلی در آینده پیش نخواهد آمد را لازم و ضروری اعلام کنید و محکم بر آن استوار باشید . و در مقابل مهربانیها و و دعوت به مسالمت و کوتاه اومدن از این شرط از سوی خانواده وی به هیچ وجه تسلیم نشوید . حتی اگر خود خانمتون به دست و پاتون افتاد هم از این شرط و ضرورتش کوتاه نیایید ( قاطعیت و جرأت ورزی و اعتما به نفس را در اینجا اینگونه به نمایش بگذارید )


موفق باشید .



.


فرشته مهربان عزیز

سلام

تنها شرط من برای زندگی کردن با این خانم همینه در غیر این صورت حاضر به زندگی نیستم
نه از مراسم عروسی خبری هست نه از زندگی مشترک
همینجوری بمونه تا ببینیم کی خسته میشه