به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟



    حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود که :

    شیرین جون:Dحداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده


    پیش خودم گفتم ای بابا این که یکی دیگه رو دوست داشت.این چه وضعیه




    رفتم تاپیک خارپشت که عنوانش "رابطه ی من و استاد و علاقه به دخترش" رو خوندم ببینم چه اتفاقی افتاده.دیدم نه مثل اینکه همه چیز سر جاشه

    اون وقت بود که گفتم یه ذره درباره شیرین تحقیقات به عمل آورم




    بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار





    به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود


    دل همتون بسوزه





    حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی

    سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید

  2. 4 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (شنبه 11 تیر 90)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 دی 90 [ 21:08]
    تاریخ عضویت
    1390-1-01
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,438
    سطح
    21
    Points: 1,438, Level: 21
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 37 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود:
    شیرین جون...حداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده
    آره، می بینی؟ خجالت هم نمی کشه!

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار
    سر کار نگذاشتم بابا، فعلاً خودم سر کارم! :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود
    به زمین افتاده لگد نزن! نمک بر زخمم مپاش ای دوست! :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی
    نکنه اصلاً همه اینها زیر سر خودته؟! چند وقتی هم بود که نمیومدی تالار، نقشه هات رو عملی کردی، حالا اومدی خودی نشون بدی

  4. 2 کاربر از پست مفید shirin67 تشکرکرده اند .

    shirin67 (شنبه 11 تیر 90)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix


    حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود که :

    شیرین جون:Dحداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده

    پیش خودم گفتم ای بابا این که یکی دیگه رو دوست داشت.این چه وضعیه




    رفتم تاپیک خارپشت که عنوانش "رابطه ی من و استاد و علاقه به دخترش" رو خوندم ببینم چه اتفاقی افتاده.دیدم نه مثل اینکه همه چیز سر جاشه

    اون وقت بود که گفتم یه ذره درباره شیرین تحقیقات به عمل آورم




    بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار






    اریکس جان
    حامد خودشو با ناله و التماس:D تو چندین پست معرفی کرد
    اونقدر که تو تاپیکای دیگه هم مجبور شدیم باهاش همدردی کنیم

    بعد شما چجوری از بین اون همه پست اول از همه پست من رو خوندی ؟؟
    جالبتر اینکه قبل از اینکه همین تاپیک رو کامل بخونی راجع به من افکار شومی در سر پروراندی

    حالا باز جای شکرش باقیه که بالاخره موضوع روشن شد
    والا ما داستانی داشتیم !!

    حالا لازم نیست هر فکر بیراهی که میکنی رو بنویسی !!!

    اما خوبیش به این بود که بعد از مدت ها به تاپیک منم سر زدی
    خوش اومدی

    حامد من اینجا اینقدر مزخرف مینویسم تا تکلیف تو رو معلوم کنن
    ضمن اینکه تو هنوز واسم شیرین جونی
    خجالتم نمیکشم !!

    حامد شعر گفتی
    مرده این قافیه هاتم !!
    حقا که معتادی

  6. 5 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (شنبه 11 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن
    توسط گام به گام در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 11:05
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.