نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟
حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود که :
شیرین جون:Dحداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
دلمون برات تنگ شده
پیش خودم گفتم ای بابا این که یکی دیگه رو دوست داشت.این چه وضعیه
رفتم تاپیک خارپشت که عنوانش "رابطه ی من و استاد و علاقه به دخترش" رو خوندم ببینم چه اتفاقی افتاده.دیدم نه مثل اینکه همه چیز سر جاشه
اون وقت بود که گفتم یه ذره درباره شیرین تحقیقات به عمل آورم
بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار
به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود
دل همتون بسوزه
حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی
![]()












.gif)
.gif)
.gif)


علاقه مندی ها (Bookmarks)