[size=large]خب دوستان این مشکل ما حل شدنی نیست... من هر چقدر هم که با آرامش برخورد می کنم ولی توی دل ام دلشوره می گیرم و اصلا سیستم عصبی ام رو بهم می ریزه، می ترسم این دفعه صبرم تموم شه و دعوامون بشه...

تو این هفته دو بار رفتیم سینما، هر دو بار دیر رسیدیم
نصف لذت سینما به اینه که نیم ساعت قبلش اونجا باشی و حرف بزنی و خوراکی بخری و بگی بخندی... ولی ما که دیر رسیدیم، هم کسی رو ندیدیم هم فیلم که تموم شد شام خوردیم و اومدیم خونه، سر جمع 2 ساعت نشد. حالا هم می گه الکی کلی هزینه کردیم اصلا هم بهمون خوش نگذشت.

مطمئنا دفعه دیگه هم بهانه می کنه و نمیاد، آخه من از دستش چیکار کنم؟
[/size]