سلام خواستم یه مشکله دیگه رو مطرح کنم
چرا من نمی تونم به کنترل پنلم دسترسی پیدا کنم؟ قبلا با آرامه جان می تونستم با اینکه حق عضویت هم پرداخت نکرده بودم.
تشکرشده 3,297 در 818 پست
سلام خواستم یه مشکله دیگه رو مطرح کنم
چرا من نمی تونم به کنترل پنلم دسترسی پیدا کنم؟ قبلا با آرامه جان می تونستم با اینکه حق عضویت هم پرداخت نکرده بودم.
تشکرشده 37 در 15 پست
اینقدر توی این تاپیک چرت و پرت نوشتم، می ترسم این تاپیک و ID شیرین و ID حامد، همه رو با هم پاک کنندنوشته اصلی توسط خارپشت
این تاپیک چقدر هم تو بد انجمنیه! ارتباط مراجعان با مشاوران! اسمش هم سوال از مدیر همدردی!
من واقعاً همینجا از فرشته مهربان و مدیر همدردی معذرت می خوام اگر توی این تاپیک با دوستان اختلاط می کنم، ولی راه دیگری ندارم
خارپشت این ID که شارژ نداره که بخوام پیام خصوصی دریافت کنم!
من هم به کنترل پنل دسترسی ندارم.نوشته اصلی توسط رایحه عشق
ولی فکر کنم این طبیعیه.
به این خاطر که شارژ نداریم.
حالا نمی دونم شما چطور با آرام جان به کنترل پنل دسترسی داشتی.
فکر کنم آدم فقط وقتی عضو می شه و برای اولین بار به همدردی وارد می شه به کنترل پنل دسترسی داره.
shirin67 (شنبه 11 تیر 90)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
ببخشید یکی از دوستان پیشنهاد داده بود امکانش هست اصلاح بشه؟؟؟؟نوشته اصلی توسط eng.aydin
تشکرشده 37 در 15 پست
شما مگه مشکل اصلیتون این نیست که نمی توانی به ID اصلی خودت که "سنجاب" هست، وارد بشی؟
فعلاً ما همه مشکل ورود داریم. حالا چه فرقی می کنه که اسم شما "°سنجاب" باشه یا sanjab؟
در مورد vbulletin هم صحبت کردیم. فعلاً تصمیم اینه که با همین mybb ادامه بدهیم.
ان شا الله مشکلات حل می شوند.
فقط من و شما هم نیستیم.
اگر در لیست اعضا ببینی، متوجه می شی که خیلی ها هستند که چند روزه نیامدند.
حتی کارشناسان، مثل ani و baby. حالا مطمئن نیستم که همه این مشکل رو دارند یا نه، ولی حدس می زنم اینطور باشه.
خارپشت توی تاپیک حال و احوال نوشتی:
آخه نمی گی آدمها راجع به من چی فکر می کنند؟نوشته اصلی توسط خارپشت
نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟
البته خدا رو شکر شایانا قبلتر راجع به این مسئله توضیح داده بود :)
من فقط نخواستم بیخودی ID جدید درست کنم.
shirin67 (شنبه 11 تیر 90)
تشکرشده 1,389 در 345 پست
نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟
حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود که :
شیرین جون:Dحداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
دلمون برات تنگ شده
پیش خودم گفتم ای بابا این که یکی دیگه رو دوست داشت.این چه وضعیه
رفتم تاپیک خارپشت که عنوانش "رابطه ی من و استاد و علاقه به دخترش" رو خوندم ببینم چه اتفاقی افتاده.دیدم نه مثل اینکه همه چیز سر جاشه
اون وقت بود که گفتم یه ذره درباره شیرین تحقیقات به عمل آورم
بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار
به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود
دل همتون بسوزه
حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی
![]()
سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید
arix (یکشنبه 12 تیر 90)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
هیچکدوم ID ها پسورد ارسالی سایت رو نمی گیره حتی این جدیده من از روی لینک ارسالی تالار وارد می شمنوشته اصلی توسط shirin67
احتمالش هست ا ینم مثل قبل یک دفع کار نکنه
تازه اگه این نام کاربری رو بخوام به کار ببرم برای ورود نمی تونم این علامت اضافه روی سنجاب رو پیدا کنم و تایپ کنم.
تشکرشده 37 در 15 پست
آره، می بینی؟ خجالت هم نمی کشه!نوشته اصلی توسط arix
سر کار نگذاشتم بابا، فعلاً خودم سر کارم! :)نوشته اصلی توسط arix
به زمین افتاده لگد نزن! نمک بر زخمم مپاش ای دوست! :)نوشته اصلی توسط arix
نکنه اصلاً همه اینها زیر سر خودته؟! چند وقتی هم بود که نمیومدی تالار، نقشه هات رو عملی کردی، حالا اومدی خودی نشون بدینوشته اصلی توسط arix
![]()
shirin67 (یکشنبه 12 تیر 90)
تشکرشده 1,724 در 298 پست
بچه ها منم از 5شنبه دیگه با اکسپلورر نمیتونستم
کلا صفحه همدردی رو باز کنم،الان گفتم با فایر فاکس امتحان کنم ببینم میتونم بیام یا نه،که اومدم،اینم
به مشکلات تالار مربوط میشه،یا اشکال از طرف خودمونه؟!
shayana (شنبه 11 تیر 90)
تشکرشده 37 در 15 پست
حالا فعلاً شما می توانی برای لاگین، ID خودت رو از روی profile یا یکی از پست هایت کپی کنی و برای ورود paste کنی.نوشته اصلی توسط ْسنجاب
امیدوارم وقتی مسلمان این پستها رو خوند، نام کاربری شما رو به sanjab یا یک اسم راحت تغییر بده که این مشکل رو نداشته باشی.
نوشته اصلی توسط shayana
اگر کلاً با Explorer حتی صفحه همدردی رو نمی تونی باز کنی و به صورت مهمان بیای، مشکلت چیز دیگه ای هست. مشکل فعلی ما اینه که نمی توانیم وارد ID خودمون بشیم. ولی به صورت مهمان یا با یک id دیگه می تونیم بیایم.
shirin67 (شنبه 11 تیر 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
ای بابا آقای arix ماروباش که براتون جشن گرفتیم. تورا خدا تحویلمون بگیر.بی وسرو صدا میایی ومیری!!!
جشن تشکر وقدردانی
حامدخان چه خبر ازترک؟درچه حالی؟![]()
داملا (شنبه 11 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)