به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52
  1. #41
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    سلام خواستم یه مشکله دیگه رو مطرح کنم
    چرا من نمی تونم به کنترل پنلم دسترسی پیدا کنم؟ قبلا با آرامه جان می تونستم با اینکه حق عضویت هم پرداخت نکرده بودم.

  2. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 دی 90 [ 21:08]
    تاریخ عضویت
    1390-1-01
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,438
    سطح
    21
    Points: 1,438, Level: 21
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 37 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    شیرین جون:D حداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده
    اینقدر توی این تاپیک چرت و پرت نوشتم، می ترسم این تاپیک و ID شیرین و ID حامد، همه رو با هم پاک کنند

    این تاپیک چقدر هم تو بد انجمنیه! ارتباط مراجعان با مشاوران! اسمش هم سوال از مدیر همدردی!

    من واقعاً همینجا از فرشته مهربان و مدیر همدردی معذرت می خوام اگر توی این تاپیک با دوستان اختلاط می کنم، ولی راه دیگری ندارم

    خارپشت این ID که شارژ نداره که بخوام پیام خصوصی دریافت کنم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط رایحه عشق
    سلام خواستم یه مشکله دیگه رو مطرح کنم
    چرا من نمی تونم به کنترل پنلم دسترسی پیدا کنم؟ قبلا با آرامه جان می تونستم با اینکه حق عضویت هم پرداخت نکرده بودم.
    من هم به کنترل پنل دسترسی ندارم.
    ولی فکر کنم این طبیعیه.
    به این خاطر که شارژ نداریم.

    حالا نمی دونم شما چطور با آرام جان به کنترل پنل دسترسی داشتی.
    فکر کنم آدم فقط وقتی عضو می شه و برای اولین بار به همدردی وارد می شه به کنترل پنل دسترسی داره.

  3. کاربر روبرو از پست مفید shirin67 تشکرکرده است .

    shirin67 (شنبه 11 تیر 90)

  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط eng.aydin
    باید بگم فروم های mybb معمولا بسیار ضعیف عمل می کنند و این مشکلات در اونها وجود داره
    vbulletin بسیار قدرتمند از این فروم فعلی سایت هست
    مدیریت باید تصمیم بگیرند که می تونند هزینه کنند یا خیر( تا اونجایی که من اطلاع دارم vb هزینه خرید میخواد ولی mybb رایگان هست)

    شما از مدیریت درخواست کنید اسمتون رو بصورت sanjab تغییر بدن . در انصورت مشکلتون حل میشه

    ببخشید یکی از دوستان پیشنهاد داده بود امکانش هست اصلاح بشه؟؟؟؟

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 دی 90 [ 21:08]
    تاریخ عضویت
    1390-1-01
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,438
    سطح
    21
    Points: 1,438, Level: 21
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 37 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    شما مگه مشکل اصلیتون این نیست که نمی توانی به ID اصلی خودت که "سنجاب" هست، وارد بشی؟

    فعلاً ما همه مشکل ورود داریم. حالا چه فرقی می کنه که اسم شما "°سنجاب" باشه یا sanjab؟

    در مورد vbulletin هم صحبت کردیم. فعلاً تصمیم اینه که با همین mybb ادامه بدهیم.

    ان شا الله مشکلات حل می شوند.

    فقط من و شما هم نیستیم.

    اگر در لیست اعضا ببینی، متوجه می شی که خیلی ها هستند که چند روزه نیامدند.
    حتی کارشناسان، مثل ani و baby. حالا مطمئن نیستم که همه این مشکل رو دارند یا نه، ولی حدس می زنم اینطور باشه.

    خارپشت توی تاپیک حال و احوال نوشتی:

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    حامد جایی نرفته
    با نام کاربری shirin67 همچنان حضوری فعال داره
    آخه نمی گی آدمها راجع به من چی فکر می کنند؟
    نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟

    البته خدا رو شکر شایانا قبلتر راجع به این مسئله توضیح داده بود :)

    من فقط نخواستم بیخودی ID جدید درست کنم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید shirin67 تشکرکرده است .

    shirin67 (شنبه 11 تیر 90)

  7. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نمیگن یعنی چی این پسره با نام کاربری shirin67 فعالیت داره؟



    حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود که :

    شیرین جون:Dحداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده


    پیش خودم گفتم ای بابا این که یکی دیگه رو دوست داشت.این چه وضعیه




    رفتم تاپیک خارپشت که عنوانش "رابطه ی من و استاد و علاقه به دخترش" رو خوندم ببینم چه اتفاقی افتاده.دیدم نه مثل اینکه همه چیز سر جاشه

    اون وقت بود که گفتم یه ذره درباره شیرین تحقیقات به عمل آورم




    بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار





    به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود


    دل همتون بسوزه





    حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی

    سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید

  8. 4 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (یکشنبه 12 تیر 90)

  9. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط shirin67
    شما مگه مشکل اصلیتون این نیست که نمی توانی به ID اصلی خودت که "سنجاب" هست، وارد بشی؟
    هیچکدوم ID ها پسورد ارسالی سایت رو نمی گیره حتی این جدیده من از روی لینک ارسالی تالار وارد می شم
    احتمالش هست ا ینم مثل قبل یک دفع کار نکنه
    تازه اگه این نام کاربری رو بخوام به کار ببرم برای ورود نمی تونم این علامت اضافه روی سنجاب رو پیدا کنم و تایپ کنم.

  10. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 دی 90 [ 21:08]
    تاریخ عضویت
    1390-1-01
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,438
    سطح
    21
    Points: 1,438, Level: 21
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 37 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    حامد اولین پستی که خوندم این بود که خارپشت به تو "یعنی شخصی به نام شیرین" گفته بود:
    شیرین جون...حداقل صندوق پیامتو خالی کن اونجا با هم اختلاط کنیم
    دلمون برات تنگ شده
    آره، می بینی؟ خجالت هم نمی کشه!

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    بعد دیدم ای بابا این که تویی این همه ما رو گذاشتی سر کار
    سر کار نگذاشتم بابا، فعلاً خودم سر کارم! :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    به هر حال من که هیچ مشکلی با ورود به اکانتم ندارم.حتی یکبار پسوردم رو ریست کردم.ولی باز هم همه چیز درست بود
    به زمین افتاده لگد نزن! نمک بر زخمم مپاش ای دوست! :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    حالا هی بگو "arix" رو از کجا اوردی.دیدی "arix" رو تالار خیلی بهتر از "حامد65" قبول می کنه.دیدی .دیدی
    نکنه اصلاً همه اینها زیر سر خودته؟! چند وقتی هم بود که نمیومدی تالار، نقشه هات رو عملی کردی، حالا اومدی خودی نشون بدی

  11. 2 کاربر از پست مفید shirin67 تشکرکرده اند .

    shirin67 (یکشنبه 12 تیر 90)

  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 94 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    5,807
    سطح
    49
    Points: 5,807, Level: 49
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 1,724 در 298 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی


    بچه ها منم از 5شنبه دیگه با اکسپلورر نمیتونستم
    کلا صفحه همدردی رو باز کنم،الان گفتم با فایر فاکس امتحان کنم ببینم میتونم بیام یا نه،که اومدم،اینم

    به مشکلات تالار مربوط میشه،یا اشکال از طرف خودمونه؟!


  13. کاربر روبرو از پست مفید shayana تشکرکرده است .

    shayana (شنبه 11 تیر 90)

  14. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 دی 90 [ 21:08]
    تاریخ عضویت
    1390-1-01
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,438
    سطح
    21
    Points: 1,438, Level: 21
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 37 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ْسنجاب
    این علامت اضافه روی سنجاب رو پیدا کنم و تایپ کنم.
    حالا فعلاً شما می توانی برای لاگین، ID خودت رو از روی profile یا یکی از پست هایت کپی کنی و برای ورود paste کنی.
    امیدوارم وقتی مسلمان این پستها رو خوند، نام کاربری شما رو به sanjab یا یک اسم راحت تغییر بده که این مشکل رو نداشته باشی.

    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana

    بچه ها منم از 5شنبه دیگه با اکسپلورر نمیتونستم
    کلا صفحه همدردی رو باز کنم،الان گفتم با فایر فاکس امتحان کنم ببینم میتونم بیام یا نه،که اومدم،اینم

    به مشکلات تالار مربوط میشه،یا اشکال از طرف خودمونه؟!


    اگر کلاً با Explorer حتی صفحه همدردی رو نمی تونی باز کنی و به صورت مهمان بیای، مشکلت چیز دیگه ای هست. مشکل فعلی ما اینه که نمی توانیم وارد ID خودمون بشیم. ولی به صورت مهمان یا با یک id دیگه می تونیم بیایم.

  15. 2 کاربر از پست مفید shirin67 تشکرکرده اند .

    shirin67 (شنبه 11 تیر 90)

  16. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: سوال از مدیر همدردی

    ای بابا آقای arix ماروباش که براتون جشن گرفتیم. تورا خدا تحویلمون بگیر.بی وسرو صدا میایی ومیری!!!

    جشن تشکر وقدردانی


    حامدخان چه خبر ازترک؟درچه حالی؟

  17. 2 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (شنبه 11 تیر 90)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن
    توسط گام به گام در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 11:05
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.