جالبیش اینه که فقط بعضی از کاربران به مشکل خوردند.
اگر بحث encoding بود، باید همه یا حداقل اونهایی که تو ID و Password حروفی به جز لاتین دارند به مشکل بربخورند.
پسوورد و ID من مشکل encoding نباید داشته باشه.
من سه شنبه می خواستم به arame jan لینک "بازسازی پسوورد" رو بدم. از تالار logout کردم.
وقتی می خواستم login کنم، دیگه نشد.
یعنی حدس می زنم مشکل از قبل بوده، فقط چون من معمولاً logout نمی کنم که بخوام login کنم، زودتر به این مشکل برنخورده بودم.
یک مسئله دیگه هم هست.
ID خواهرم الآن مشکلی نداره.
اگر فرضاً از قصد پسوورد رو اشتباه وارد کنم، یک پیغامی میاد:
لطفاً پیش از ادامه خطاهای زیر را اصلاح کنید:
•رمز ورود/نام کاربری وارد شده صحیح نمیباشد.
اگر رمز ورود خود را فراموش کردهاید لطفاً دریافت یک رمز جدید را درخواست نمایید.
شما 34 فرصت ورود دیگر دارید.
حالا اگر یک آی دی که اصلاً وجود نداره رو وارد کنم یک پیغام با یک format متفاوت و متنی کوتاهتر میاد.
وقتی هم که می خوام با sign in Hamed65 کنم، ایرادی که بهم نشون میده از نوع دوم هست.
پس من حدس می زنم که مشکل این نیست که نتونه پسوورد رو چک کنه.
از قرار معلوم این اصلاً ID من رو توی Database پیدا نمی کنه یا کلاً قبل از اینکه بخواد به چک کردن پسوورد برسه به مشکل بر می خوره.
البته حتماً خودت هم متوجه این مسئله شدی.
آریانا چی بهت بگم آخه...نوشته اصلی توسط آریاناng
دست من کوتاهه، بهم تیکه می اندازید! :)
دختر مهربون و شایانا هم توی اون یکی تاپیک (که من دسترسی ندارم) راجع به من حرف می زدند.
فکر نکنید من نخوندم!!! خوندم!
باشه دیگه، باشه...
همین جا از زحمات مسلمان تشکر می کنم و یک خسته نباشید بهش می گم :)










علاقه مندی ها (Bookmarks)