سلام
چه عروس خوش بختی دارید شما، که از الان خواهر شوهر عزیزش داره به این مسائل فکر میکنه:)
شب بارونی درست میگه.
البته فکر میکنم برای من و سارا و بقیه عزیزانی که خواهر ندارن، خواهر شوهر بودن خیلی راحت تره. چون میذاریمش جای خواهر ِ نداشتمون.
فقط باید باهاش مثل یکی از دوستات باشی.
اوایلش یه کمی مراعات کن تا بتونی چیزایی که ناراحتش میکنه و چیزایی که خوشحالش میکنه رو خوب پیدا کنی. بعد اونایی که ناراحتش میکنه رو بکار نبر و اونایی که خوشحالش میکنه رو استفاده کن. همین. اونوقت میشید دو تا دوست خوب برای همدیگه. :)
از تجربه های شایانا، جدیدترین خواهر شوهر تالار هم میتونی استفاده کنی:)
به روز ترین تجربیات خواهر شوهری از زبان شایانا:)









علاقه مندی ها (Bookmarks)