بله میگه اگه الان شرایط ازدواج داشتم تو بهترین و تنها کیسمی.انقدر دوسش دارم که بتونم سختیهای زندگی مثله بی پولی و...رو تحمل کنم.انقدر وقتی پیشه همیم آرومیم
تشکرشده 0 در 0 پست
بله میگه اگه الان شرایط ازدواج داشتم تو بهترین و تنها کیسمی.انقدر دوسش دارم که بتونم سختیهای زندگی مثله بی پولی و...رو تحمل کنم.انقدر وقتی پیشه همیم آرومیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)