بله میگه اگه الان شرایط ازدواج داشتم تو بهترین و تنها کیسمی.انقدر دوسش دارم که بتونم سختیهای زندگی مثله بی پولی و...رو تحمل کنم.انقدر وقتی پیشه همیم آرومیم