
نوشته اصلی توسط
مادر دو کودک
در مورد فیلم و عکس بگم شوهرم اهلش نیست و تازه متاسفانه از زنان پوشیده (با مانتو یا لباس قشنگ و صورت قشنگ بیشتر خوشش میاد)
منظورم این هستش که مسلما هر مردی از شخصیت یک زن پوشیده بیشتر خوشش میاد تا زنهایی که در اینگونه فیلمها هستند یا لباسهای باز میپوشند و....
نه اینکه خدای نکرده همسرم به زنهای پوشیده با مانتو و .. نظری داشته باشد
ولی خودم به وضوح دیده ام که در مجلسی که مختلط بوده و رفتیم و خانمی که زیبا بوده اند و مثلا لباس نسبتا پوشیده و با روسری داشتد(در مجلسی که خیلیها لباس باز داشتند)
به همسرم نگاه کرده و بهش رو داده و نگاه های پی در پی و حتا به ایشون اشاره هم کردن
کلا نظر من این هستش که درسته که یک زن ممکن هست خوشش بیاد که مورد توجه قرار بگیرد و از مرکز توجه بودن لذت ببرد به خصوص اگر ببیند مورد توجه مردی غیر از همسرش هست
ولی کسی که واقعا همسرش را دوست دارد هر لباسی هم که بپوشد و هر تیپی هم که داشته باشد به همسرش وفادار میماند
و در مقابل نگاههای ممتد یک مرد که شیفته زیبایی او شده اخم میکند و رو نمیدهد
به نظر من اینگونه زنها و دخترها که برای همسر دیگری دلبری میکنند خودشان یا مشکل شخصیتی دارند یا با همسرشان مشکل دارند و از زندگیشان راضی نیستند
یا اینکه همسرشان خیلی بهشون اعتماد به نفس داده و خیلی از زیباییشون تعریف کرده و باعث شده خودشیفته بشوند
علاقه مندی ها (Bookmarks)