سلام سیما خانم
شاید پدرتان سنش رفته بالاتر و کمی حوصله گذشته را ندارد اما شما به او حق بدهید چون چشمش از برادر کوچکترتان ترسیده -یعنی وسطی- به خاطر همین است که قدری سخت میگیرد
منم به عنوان یه پسر زمانی که سن کمتری داشتم بابام از این گیر ها می داد حالا میبینم کلی به دردم می خوره
الان اجتماع ما برا بچه های هم سن سال برادرتان بسیار بد شده الان اگر پدرتان برادرتان را زیر ذره بین نگیرد پس کی بگیرد الان سن تربیت است و می داند پس فردا برادرتان باید خودش گلیمش را از اب در بیارد
من به هیچ عنوان نمیگویم که پدرتان کار خوبی می کند یا نه - من نمیتوانم بگویم چون اخلاق پدرتان را از نزدیک ندیدم اما به او هم حق دهید
در ضمن چطور پسران و مردان نمی توانند مهر مادری را درک کنند به همان اندازه دختر ها و خانم ها نمی توانند مهری که پدر به فرزندان داره رو درک کنند چون پدر هیچ وقت نمی تواند مهرش را مانند مادر بروز دهد
اگر حرف بی ربطی زدم منو ببخشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)