به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 46
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک جون
    شاید خیلی مسخره باشه شایدم خیلی کوته فکری و احمقانه باشه شایدم خیلی از باز کردن تاپیک من بدتون بیاد و شاید.......

    اما واسم مهمه بدونم( با شناختی که از من و شوهرم با تاپیکایی که خوندید.دارید) زندگی من رو چطور پیش بینی میکنید به صورت عاقلانه و به دور از احساس

    اگه من با شوهرم زندگی کنم(جدا از محبت نکردن و نشون ندادن عشق و علاقه ...شوهری که اهل صداقت نیست. اهل زندگی و کار نیست. و همیشه خواسته یه شبه همه چیز داشته باشه .خانواده ی شوهری که از عروسشون متنفرند.شوهری که شبا زنشو تنها تو خونه میزاره تا 12 1 شب.و دلیلی برای دیر اومدنش نداره و همه عالمو ادم میگن معتاده و من نشونه هاشو دیدم .شوهری که رفیقاشو ول نمیکنه .شوهری که نقشه سرقت میکشه...................)چی میشه؟؟؟؟

    این تاپیکو باز نکردم تا از شوهرم انتقاد کنم منم خیلی ایراد دارم ولی نه تنها من هیچ کس جز خدا نمیتونه مشکلات شوهرمو حل کنه.و هرکدوم از مشکلات حل کردنش کلی زمان و اعصاب میخاد که از عهده من خارجه .خیلی دوست دارم اقای مدیر عزیز همدردی هم راجع به پیش بینی ایندم نظر بدن.

    اگه باهاش زندگی کنم چی میشه؟نمیتونم بگم زندگی ...اگه تحملش کنم خوبه؟؟؟؟



    اگه جداشم اینده من خوب پیش بینی میشه؟؟؟؟؟؟؟




    من میتونم باهاش زندگی کنم بدون هیچ دردسری یا اعصاب خوردی .میتونم خیلی قشنگ ظاهر زندگیمو حفظ کنم .میتونم خیلی راحت و بدون گریه و غصه تحملش کنم.فقط در صورتی که به معنای کامل رهاش کنم وکاری به کارش نداشته باشم.شبا دیر بیاد ...شیشه ای بشه.....با خانوادم رفت و امد نکنه.....با خانوادش رفتو امد نکم.....برام خرج نکنه......خلاف کارتر بشه...... به نظرتون زندگی کنم چی سرم میاد؟؟؟؟

    از طرز نوشتنت كاملا معلومه كه چقدر سردرگم شدي و تكليفت با خودت هم معلوم نيست...اما عزيزم به اين فكر كن كه تو از زندگي مشترك چي ميخواي؟ايا زندگي مشترك رو در هر صورت و با هر مصيبتي كه هست به زندگي در خانه پدرت ترجيح ميدي؟اياي خونه ي پدرت انقدر عذاب كشيدي كه حاضري اين زندگي رو كه طبق توصيف خودت بيشتر شبيه ميدون جنگه تا خونه ادامه بدي؟؟؟
    فكر نميكني اگه فردا خدايي نكرده بچه اي وارد اين زندگي شد از مادر و پدرش انتظار محبت داره نه اينكه به معناي واقعي همديگه رو رها كرده باشن!!!!

    تو از زندگي چي ميخواي؟
    مگه عمر ادما چقدره ؟
    چرا براي خودت و خواسته هات ارزش قائل نيستي؟
    طلاق بده...اره خيلي خيلي هم بده اما اگه لازم نبود خدا اين قاعده رو براي اتمام يه رابطه ي مخرب قرار نميداد...
    متاسفانه بهم ثابت شده كه تو حرف هيچ كس رو جز حرف خودت عمل نميكني اما دلم نيومد جوابتو ندم...
    موفق باشي

  2. 6 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (یکشنبه 05 تیر 90)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-25
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    3,790
    سطح
    38
    Points: 3,790, Level: 38
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    227

    تشکرشده 229 در 108 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    خیلی ممنون از دوستان به خدا به تمام حرفاتون فکر میکنم

    دیگه دوسش ندارم خیلی وقته که ندارم

    تنها وابستگی من بهش نه پوله نه محبته نه.....فقط بدون اون احساس تنهایی می کردم که الان هم دیگه اون احساسو ندارم

    شوهر من ادم بشو نیس

    .انقد از اسم طلاق بدم می اومد..اینکه در اینده به من میگن مطلقه..بیوه...

    که داشتم با خودم فکرای اشتباه میکردم که باهاش بمونم ولی کاری بهش نداشته باشم .ولی این عمرا عملی نیست



    میشه مشاور با تجربه تو کرج بهم معرفی کنید


  4. کاربر روبرو از پست مفید شاپرک جون تشکرکرده است .

    شاپرک جون (یکشنبه 05 تیر 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    شاپرك جون نتيجه دادگاه و اين كه شوهرت گناه كاره يا بي گناه تشخيص داده ميشه تقريبا كي معلوم ميشه؟
    فكر نمي كنم تو همچين مدرك محكمه پسندي داشته باشي كه بتوني حالا طلاق بگيري
    پس فعلا بايد صبر كني تا ببينيم نتيجه پرونده چي ميشه؟
    اگه محكوم شد كه اگه بخواي طلاق بگيري دليل خوبي داري
    ولي اگه محكوم نشد بايد تصميم بگيري كه ميتوني باهاش ادامه بدي يا نه
    پس من بازم ميگم فعلا صبر كن
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  6. 2 کاربر از پست مفید mohsenn تشکرکرده اند .

    mohsenn (یکشنبه 05 تیر 90)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    شاپرک خوبم

    آخه طلاق مگه چیه؟ نمی دونم چرا اینقدر بزرگش می کنیم
    ببین خانمی وقتی دیگه چاره ای نباشه باید چیکار کرد؟
    آیا باید بخاطر حرف دیگران یا نگاه دیگرانی که شاید خودشون هم دارن تو لجن دست و پا می زنن و چون مطعلقه به حساب نیان به روی خودشون نمیارن و از تو می پوسن تو زندگی ت و جوونیت و زیباییت و اعصابت رو بریزی پای یه آدم بی کفایت؟
    کسی که فقط تو رو به چشم یه ابزار سکس می بینه؟
    ببخشید اینقدر دارم باهات رک حرف می زنم اما واقعا دلم نمی یاد اینا رو نگم
    تو هم مثل خواهر نداشته م هستی
    خیلی خوبه که اون احساس وابستگی از بین رفته
    و خوب تر اینه که از لحاظ های دیگه بهش وابستگی نداری
    به قول دکتر فرهنگ آدما به 4 دلیل تو یه زندگی می مونن
    نادانی
    ناتوانی
    نیازمندی
    نگرانی
    تو دیگه هیچ کدوم رو تو خودت نداری
    بازم نمی خوام مطمئن حرف بزنم
    اما اگه راهی نیست خودت رو نجات بده
    فکر کن خدایی نکرده تو این شرایط بارداری ناخواسته اتفاق بیفته
    اون موقع چی؟
    اون بچه گناهی کرده؟
    به همه اینها فکر کن خانمی


    دوستان اگه مشاور خوبی رو تو کرج سراغ دارید حتما به ایشون بگید
    اگه تهران بودی می تونستم بهت یکی رو معرفی کنم

    مواظب خودت باش


  8. 2 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (یکشنبه 05 تیر 90)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-25
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    3,790
    سطح
    38
    Points: 3,790, Level: 38
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    227

    تشکرشده 229 در 108 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    ازتون ممنونم

    ازهمه

    فکرم فقط طلاقه ولی فعلاصبر [size=x-small]کردم

    میخام منتظر نتیجه دادگاه بمونم من و خدای خودم میدونیم که شوهرم خلافکاره حتی اگه قاضی اینو نفهمه من مطمئنم

    شوهرم تبانی کرده و دوباره نشون دادن جرمش برای قاضی خیلی سخته .فقط از خدا میخام تا به قاضی نشون بده شوهرم خلافکاره.....

    نمیدونم کی دادگاه کارای شوهرمو رو میکنه اگه قرار باشه شوهرم بره زندان تو این دادگاه اینده معلوم میشه

    اگه هم شوهرم زرنگ بازیاش نتیجه بده نره زندان.دیگه صبر نمیکنم و من درخاست طلاق میدم

    شاید باورتون نشه شوهر من حتی حتی 1 صفت خوب هم نداره...حتی 1کار خوب هم نکرده که من دلمو بهش خوش کنم...وای اون حتی 1صفت مردونه هم نداره هیچی نداره

  10. 2 کاربر از پست مفید شاپرک جون تشکرکرده اند .

    شاپرک جون (یکشنبه 05 تیر 90)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید


    برایت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

    به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز



    بیخیال مشکلاتت شو و برو بیرون و واسه خودت بگرد و از خونه در بیا

    مطمئن باش یه زندگی بهتر پیش روته

    خودتی که می تونی تصمیم بگیری

    خیلی مواظب باش و احتیاط کن

    به فکر خودت باش

    به فکر روح و جسم خودت باش

    غصه نخور باشه؟

    ما هم پیشت هستیم



  12. کاربر روبرو از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده است .

    matin_female_1988 (یکشنبه 05 تیر 90)

  13. #17
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    خواهرم
    فورا به مشاور حضوري مراجعه كنيد و منتظر هيچ چيزي نباشيد!

  14. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (یکشنبه 05 تیر 90)

  15. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-25
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    3,790
    سطح
    38
    Points: 3,790, Level: 38
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    227

    تشکرشده 229 در 108 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    چشم مواظب خودمم و غصه نمیخورم اصلا سر چی غصه بخورم ؟سر مردی که وقتی میاد خونه 1دونه بستنی میگیره دستش بعد میزاره جلوش تنهایی میخوره سر مردی که منطق نمیفهمه بهش میگم پول بده میگه مگه دختر شاهزاده ای ؟سر مردی که شبا ساعت 1نصفه شب میاد خونه...مردی که هیچی سرش نمیشه مردی که اولین روز زن زندگیمونو فراموش کرده ......سر یه نامرد غصه بخورم دیگه از این حرفام خسته شدم

    اقای ساینتیست عزیز دارم دنبال مشاور خوب میگردم نه واسه زندگی مشترکمون واسه خودم تنها

    تل می جونم ممنون از اروزت خیلی قشنگ بود

  16. کاربر روبرو از پست مفید شاپرک جون تشکرکرده است .

    شاپرک جون (یکشنبه 05 تیر 90)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    عزیزم غصه نخور زندگی جذر و مد داره
    دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره
    عزیزم غصه نخور مثل ماها فراوونه
    کم کسی پیدا می شه که روی حرفش بمونه
    عزیزم غصه نخور گریه پناه آدماست
    تر و تازه موندن گل واسه اشک شبنماست
    عزیزم غصه نخور زندگی بی غم نمی شه
    اونی که غصه نداشته باشه, آدم نمی شه

    عزیزم غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا
    هر دومون دعا کنیم, منم جدا, تو هم جدا




    شاپرک جون خیلی خوشحالم که اینقدر منطقی هستی و واسه خودت ارزش قائلی

    همین که اینجوری بد شده داره تقاص گناهاش رو می ده

    شاید فقط بتونی براش دعا کنی

    واقعا چه جوری می تونه این کارها رو بکنه

    حیف خانم گلی مثل شما نیست؟

    حیف روحت و احساست نیست؟

    بازم می گم مواظب خودت باش






    ما همه اینجا کنارت هستیم یه وقت احساس تنهایی نکنیییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی یی

  18. کاربر روبرو از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده است .

    matin_female_1988 (یکشنبه 05 تیر 90)

  19. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    شاپرک چقدر ناله می کنی چقدر داد و هوار می کنی
    بابا یه مقدار آروم باش
    تو سه ماه پیش هم یه تاپیک زده بودی مشاور خوب در کرج
    چی شد؟ رفتی؟ نه!
    من واقعیتش تو این چندماهی که میای میری تو تالار هیچ حرکتی هیچ تغییری هیچ قدمی از تو ندیدم

  20. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    نیلا (چهارشنبه 08 تیر 90)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.