ممنون از راهنماییهاتون
من 30 ساله هستم و چون از زنا خوشم نمیاد و شرایطم طوری نیست که ازدواج کنم به مدت معلومی به عقد موقت این آقا در اومدم . میدونید چی اذیتم میکنه ؟
عذاب وجدان از این گرفتم که این آقا به خیال خودش مچ من رو گرفته و من رو رسوا کرده . در صورتی که من رابطه ای صادقانه باهاش دارم و بهش خیانت نکردم . به من میگه تو فقط ادعات میشه و در باطن چیز دیگه ای ولی اصلا اینطوری نیست .
از طرفی هم این آقا رو دوسش دارم و هم فکر میکنم این آقا مریضه و من باید بهش کمک کنم .
نمیدونم والا ... حسابی گیج شدم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)