مرسی شب بارونی عزیز درسته این خواستن من برای بهترین بودن خیلی توقعم رو از خودم می بره بالا و باعث استرس درونم می شه. همون باری که گفتم جلوی استادم اشکم در اومد و آبروم رفت سر این بود که استادم به ناحق اسم من رو از لیست کسایی که باید استاد راهنمای پایان نامه ارشدشون می بود حذف کرد و دفاع من رو گذاشت برای ترم بعد در حالیکه من تمام سعی ام رو کردم که بتونم این ترم دفاع کنم و حق خودم نمی دیدم چون با رتبه 1 وارد ارشد شدم و معدلم هم بالا بود و از این ناحق کردن حقم بغضم گرفت و من رو از تمام برنامه هام عقب انداخت و من رو هم جلوی استادام به گریه انداخت و آبرومو برد. سعی می کنم نسبت این مسائل بیخیال باشم تا ببینم وضعیت استرسم چطور میشه و سعی میکنم موارد 7و8 رو در خودم تقویت کنم.حتما از پیشرفتم مطلعتون میکنم.دعا کنید برام خیلی دوس دارم بتونم قوی باشم.ممنون از همه ی کمکاتون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)