[size=large]شاید این موضوع به نظرتون موضوع کوچیکی میاد که نظر نمیدین ولی راستش دعواهای بعدش خیلی بزرگ و ریشه ای هستند و اوقاتمون رو حسابی تلخ می کنن.

خانواده ما اکثرا کارمندن و زود شام می خورن، مثلا ساعت 7 و اگر هم منتظر بشن حداکثر تا ساعت 9 دوام میارن در حالیکه که همسر من ساعت 9:30 تازه از سر کار میاد و وقتی ما می رسیم به مهمونی وسط شام هستند یا دارن جمع می کنن حتی گاهی مهمون ها دارن خداحافظی می کنن...

همسر من هم خیلی حساسه و ناراحت می شه و همین می شه شروع دعوا می گه خانواده شما چرا اینجوری کردن، چرا اون جوری کردن و من هم اگر حوصله داشته باشم با ملایمت آرومش می کنم که این هم مستلزم اینه که حرفش رو تایید کنم و بگم تو راست می گی خانواده من اشتباه کردن و اگر هم حوصله نداشته باشم می گم انقدر از خانواده من ایراد نگیر همه که نمی تونن الاف تو یه نفر باشن. و اگر هم از دستش عصبانی باشم و نتونم خودم رو کنترل کنم می گم خانواده خودتو چی می گی، اینجوری می کنن، اونجوری می کنن و بعد یه دعوای آبدار حسابی و قهر و از این چیزها..... حالا که دارم اینها رو براتون می نویسم به نظرم خنده داره ها...... ولی باور کنید وقتی توی موقعیتش قرار می گیرم اصلا هم خنده دار نیست.....
[/size]