سلام به دوستای نازنینم
نترسید هم تالاریهای جسور من:P!:D
خیالتون راحت . خبری از اتفاقات شوم و بد نیست .
"اتوماتیک مشترک موضوع هایی شوم که در آنها پست ارسال میکنم."
یعنی
"در موضوعاتی که در اونها پست می ذارم به طور اتوماتیک عضو بشوم ."
انتخاب این آیتم در ویرایش اختیارات به معنی اینه که پاسخ شما به هر موضوعی که در تالار ها و انجمنهای مختلف مطرح می شه به منزله ی اشتراک شما در اون انجمن تلقی می شه و به صورت اتوماتیک ، به محض اضافه شدن پست جدید از طرف سایر اعضاء به هریک از این موضوعات از طریق ایمیل به شما خبر داده می شود .










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)