RE: واسه سبکتکین
سبکتکین جان نمیدونم کجای قرانه اما میدونم یه جایی تو قران داریم: و انسان چقدر عجول است چیزی را خیر خود میداند که شر اوست.
حالا ماها که نمیدونیم واقعا چه اتفاقی واسمون خیره و کدوم یکی شر، شما هم که تمام تلاشتو کردی پس بقیشو به خدا بسپار.
ببین قبول داری که از دو حالت خارج نیست
یا همه چی حل میشه و برمیگردین سر خونه و زندگیتون اما با این تفاوت که دیگه شوهرتون فهمیده که شما اون آدم (ببخشید) ضعیف قبلی نیستی و حسابی تغییر کردی و خودتم اگه اشتباهی داشتی دیگه بهشون پی بردی و تکرار نمیکنی و یه زندگی دارین خیلی بهتر از قبل
و یا همه چی تموم میشه که در این صورت هم حتما به نفعته و خدا صلاحتو تو این میدونسته. شما هم که نهایت سعیتو کردی دیگه
پس چرا باید ناراحت باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم الان بهترین کار این باشه که تمام سعیتو بکنی که فردا مهربون باشی و قاطع
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)