به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 19 از 27 نخستنخست ... 9101112131415161718192021222324252627 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 262
  1. #181
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبکتکین جان نمیدونم کجای قرانه اما میدونم یه جایی تو قران داریم: و انسان چقدر عجول است چیزی را خیر خود میداند که شر اوست.
    حالا ماها که نمیدونیم واقعا چه اتفاقی واسمون خیره و کدوم یکی شر، شما هم که تمام تلاشتو کردی پس بقیشو به خدا بسپار.
    ببین قبول داری که از دو حالت خارج نیست
    یا همه چی حل میشه و برمیگردین سر خونه و زندگیتون اما با این تفاوت که دیگه شوهرتون فهمیده که شما اون آدم (ببخشید) ضعیف قبلی نیستی و حسابی تغییر کردی و خودتم اگه اشتباهی داشتی دیگه بهشون پی بردی و تکرار نمیکنی و یه زندگی دارین خیلی بهتر از قبل
    و یا همه چی تموم میشه که در این صورت هم حتما به نفعته و خدا صلاحتو تو این میدونسته. شما هم که نهایت سعیتو کردی دیگه

    پس چرا باید ناراحت باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم الان بهترین کار این باشه که تمام سعیتو بکنی که فردا مهربون باشی و قاطع
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  2. 4 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (سه شنبه 24 خرداد 90)

  3. #182
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1388-8-29
    نوشته ها
    120
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    220

    تشکرشده 223 در 68 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سلام سبکتکین جان

    دو روز قبل بخاطر اینکه شوهرم گفته بود میخواد بیاد بره اقدام کنه آرامشم رو از دست داده بودم بعد از نماز صبح خیلی سریع همه ی اتفاقات رو توی ذهنم مرور کردم بار اولی نبود در برابر خالقم به اشتباهات خودم اعتراف میکردم ولی از همیشه به ببخششه پروردگارم امیدوارتر بودم چون خیلی وقته با دل و جون دارم برای حفظ زندگیم تلاش میکنم و مطمئنا خدا از نیتم برای اینهمه صبر و تلاش باخبره بنابراین از ته قلبم و با رضایت نتیجه رو سپردم به خودش و سجده کردم و گفتم :
    شُكْراً لله
    اَلْحَمْدُ لله
    راضیا به قضا الله

    اگه قابل باشم برات دعا میکنم
    حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!

  4. 9 کاربر از پست مفید sah@r تشکرکرده اند .

    sah@r (چهارشنبه 25 خرداد 90)

  5. #183
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    6 ماهي ميشه كه هر روز از خدا مي خوام گناهامو ببخشه و يا بهم صبر بده يا كاري كنه شوهرم برگرده سحر جان . ولي فكر كنم گناهام خيلي سنگينتر از اين حرفاست كه به اين راحتيها منو ببخشه .
    اميدوارم روي شما دوستاي خوبمو زمين نندازه . خيلي دلگيرم .دلم مي خواد امشب برم يه جاي زيارتي و خودمو خالي كنم . امروز كه ازسركار برم خونه ديگه دسترسي به نت ندارم تا فردا .
    فردا هم نمي دونم حالم بعد دادگاه خوب باشه بيام سركار يا نه . به خاطر همين ازتون مي خوام كه امشب سرنمازاتون دعام كنين دوستاي خوبم . باورتون نميشه فقط با اميد داشتن شما دوستاي خوبمه كه انقدر جرات پيدا كردم . همين يه ذره رو هم نداشتم . الان 4 ماهي ميشه كه اصلا شوهرمو نديدم . از وقت دفاع پايان نامم تو اسفند ماه .دلم براش خيلي تنگ شده اينو نمي دونم به كي بگم . نمي دونم ببينمش چه حالي ميشم .اميدوارم خدا كمكم كنه و دست و دلم نلرزه .
    از همتونم ممنونم .

  6. 12 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (سه شنبه 24 خرداد 90)

  7. #184
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سلام عزیزم... نگران نباش...
    بگو...
    اُفَوِضُ امری الی الله
    ...خدایا کارم رو به تو واگذار کردم...

    بگو...
    خدایا بهم صبر رو آرامش بده تا خوددار باشم و هیچ حرفی از زبانم جاری نشه مگر خواست تو باشه...
    بگو...
    بازوی بلند خدا، من، شرایط و تمامی انسانها رو در بر گرفته تا اونچه که به خیر صلاح من هست برای من رقم بزنه...
    بگو...
    خدایا من تو رو وکیل خودم در این دادگاه قرار دادم...
    سبکتکین؟؟؟؟؟
    اینهمه آدم دارن برات دعا می کنن بابا دیگه دلهره نداره! انرژی های مثبت ما صد برابر مقدار موردنیاز توئه!

  8. 10 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 24 خرداد 90)

  9. #185
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    کاش به حق این شب عزیز(تولد مولود کعبه)سبکتکین عزیز هم به آرزوش برسه.بچه ها بیاین یادمون نره امشب که انشاالله هممون خوشحالیم از صمیم قلب واسه این دوستمون دعا کنیم و از خدا بخوایم عیدی ما رو هم بده و آرزوهامونو برآورده کنه.دعا واسه همه دوستانمونن که تو دل بزرگشون غمی وجود داره حتی یه غم خیلی کوچیک.

    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  10. 5 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 25 خرداد 90)

  11. #186
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    تو دوسش داری ....
    خدایا خودت کمکشون کن

  12. کاربر روبرو از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده است .


  13. #187
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اردیبهشت 91 [ 15:13]
    تاریخ عضویت
    1390-1-15
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    2,160
    سطح
    28
    Points: 2,160, Level: 28
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبکتکین جان چیزی ننوشتی واسمون؟ خوبی خانومی؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید یثنا تشکرکرده است .

    یثنا (شنبه 28 خرداد 90)

  15. #188
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    منتظریم؛ بیا و بنویس که چه اتفاقاتی افتاد!

  16. کاربر روبرو از پست مفید del تشکرکرده است .

    del (شنبه 28 خرداد 90)

  17. #189
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سلام سبکتکین

    بیا بگو چه خبر شده ؟

    ما که برات دعا کردیم امیدوارم هرچی برات اتفاق افتاده و می افته جز خیر چیزی نباشه.

  18. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (شنبه 28 خرداد 90)

  19. #190
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    چهارشنبه رفتيم و قاضي اصلا هيچ توضيحي نخواست .فقط در مورد مهريه حرف انداخت نگار كه به جر اون ديگه چيزي مهم نيست . حق طلاق با مرد ديگه . منم در مورد مهريه اول همونهايي رو گفتم كه بالهاي صداقت گفته بود بعد كه شوهرم به قاضي گفت من همه مهريه شو مي دم ولي قسطي .قاضي و اون داشتن با هم بحث مي كردن سراينكه چقدر بده ماهي كه من گفتم همه رو بخشيدم و ديگه هيچي . فقط قاضي گفت 20 روزه ديگه هر كدوم يه شاهد ببريم و تموم . به من گفت حتما بايد از خانوادت باشن به اون گفت مهم نيست كي بياد از طرف تو . منم كه گفتم خانوادم نمييان گفت بعد 20 روز اگه خودتون كسي رو معرفي نكنين دادگاه خودش يه داور در نهايت انتخاب مي كنه براي شما يه جورايي نمايشيه ديگه .
    شوهرمم هيچ حرفي نزد با من و كاملا هم سر حرفش وايستاده بود . هيچي و اين بود داستان زندگي من ....
    ممنون كه تو اين مدت برام دعا كردين . مجبورم به قبول خواست خدا هر چقدر هم كه برام سخت و دردناك باشه . حتما خواست و مصلحت خدا اين بوده ديگه .

    تا 20 روزه ديگه حتما يا شوهرم زنگ مي زنه ببينه براي شاهد چيكار ركدم يا اينكه كاري نمي كنه و وايميسته تا دادگاه خودش داور تعيين كنه .
    به هر حال مهم اين بود كه ذره اي از حرفش كوتاه نيومده بود و دائما به من مي گفت خوب اين مسخره بازيها چيه مي يومدي مي رفتيم توافقي طلاق مي گرفتيم و انقدر نمي يومديم دادگاه .

  20. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (شنبه 28 خرداد 90)


 
صفحه 19 از 27 نخستنخست ... 9101112131415161718192021222324252627 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.