به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 46
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    رک بگم اونموقع که وسواس پیدا کرده بودم درگیر مسائل شدیدتری از جمله ورشکستگی پدرم, اعتیاد یکی از اعضای خانوادم و در سنی بودم که افسردگی ناشی از تجاوز بچگی م اومده بود سراغم (چون تازه متوجه شدم رابطه ی جنسی یعنی چی) و اصلا یادم نمیاد اونموقع زیاد به این موضوع فکر کرده باشم فقط نماز رو رها کردم و ارتباط دلی و از طریق نامه رو شروع کردم که خیلی بیشتر آرومم می کنه و همین الانم نمی تونم نماز رو شروع کنم بخاطر تمرکز و علل دیگه ای که اینجا جاش نیست بگم

    این سه موردی رو که برام نوشتید به همراه خیلی موارد دیگه به مشاورم دادم و چون طولانی بود گفتم که شاید بهتر باشه برای این بار که دیدمش راجع بهش صحبت کنیم و این بار حتما این قضیه رو هم بهش خواهم گفت
    بجای نماز شکر هم هر لحظه خدا رو شکر می کنم

    در مورد دارو اگه چاره ی دیگه ای نداشته باشم خب استفاده می کنم و پی گیرش خواهم بود اما در مرحله ی آخر و اگه با روانشناس به نتیجه نرسیدم

    یعنی تمام دست نوشته هایی که دارم توهمه؟ یا احساس می کنم دستم داره تکون می خوره, جای ناخنم روی انگشت های دیگه م بخاطر فشار هم توهمه؟

    این مقاله رو خوندم و یه سری علائمش رو دارم و برسی خواهم کرد

    آیدین عزیز واقعا از پیگیری تون خیلی ممنون

    خیلی کمکم کردید

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    tell me عزیز
    نمیدونم چرا پست بنده پاک شده ...
    به احتمال زیاد مدیر محترم یا کارشناسان عزیز زحمت پاک کردن اونو کشیدن در حالی هیچ مشکلی نداشت ...
    امیدوارم قبل از اینکه پاکش کرده باشند خونده بوده باشیش ..
    در غیر این صورت دیگه ادامه این بحث از نظر بنده تمام شدست ...
    به شما هم پیشنهاد میکنم برای حل جوابتون در محیط مجازی دنبالش نگردید چون جوابی نخواهید گرفت !
    موفق باشید .

    ----------
    پاورقی به پاک کننده عزیز : چون تا به حال این مورد برای بنده پیش نیومده بود..پیشنهاد میکنم که حداقل وقتی پاک کردید دلیل انرا هم برای فرد با یک پیام خصوصی بیان کنید !
    ممنون

  3. کاربر روبرو از پست مفید iMoon تشکرکرده است .

    iMoon (پنجشنبه 26 خرداد 90)

  4. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    سلام i moon عزیز
    دلیلش رو من می تونم حدس بزنم چون یک سری صحبت ها مثل نماز و دین تو مطالبتون بود که نباید اینجا مطرح می شد بله خوندم و یه سری سوالات هم پرسیدم اما بنا به صلاح دید مدیران محترم پاک شده و من هم به نظرشون احترام می ذارم.


    از شما هم خیلی خیلی ممنونم که برام نوشتید و یه سری از مطالبتون برام خوب بود

  5. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    سلام
    خوشحالم که تونستم کمکی هر چند اندک بکنم
    فقط در مورد تاثیرات فیزیکی توهم باید بگم ، توهم یک فرد می تونه به دنیا فیزیکی وارد بشه. او را در اغوش بکشه . با او بجنگه! با او صحبت کنه...
    در همین فیلم یک ذهن زیبا ، ان فرد( بیمار) ، کودک خیالی را به اغوش می کشید . با او بازی می کرد و همه احساسات فیزیکی برایش وجود داشت.
    مساله باور هست. این بیماران دنیای خود را باور کرده اند ...
    البته ممکن هست حالات شما یه توهم گرایی بوده که الان خیلی کمرنگ تر شده( جای خوشحالی داره ) ولی باز هم برای حل کردن ریشه ای موضوع به دکتر مشورت کنید . حل ریشه ای اضطراب ، وسواس، عدم تمرکز .
    انشالله چند مدت دیگه خبر بهبودی کامل شما را در همین تاپیک ببینیم

    یا زهرا(س)

  6. کاربر روبرو از پست مفید eng.aydin تشکرکرده است .

    eng.aydin (جمعه 27 خرداد 90)

  7. #35
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    تل می عزیز

    تلقین پذیری در شما قوی هست ، و حتی توسط خود هم تلقین می شوید . در مورد فشار دستتون و موندن جای ناخون ، اگر به تنشهای عضلانی که اوج آن گرفتگی عضلات هست واقف باشید خواهید دانست که اینهم ممکن هست یعنی اسپاسم عضلانی ناشی از فشار ذهن .

    عزیزم قدرت ذهن را دست کم نگیر ، برای همین در اغلب مشکلات افراد توصیه بر پالودگی و اصلاح ذهنیات است . وسواس فکری و عملی ، بد بینی ، نا امیدی ، و .... از ذهنیات انسان و نحوه نگرشش برمیخیزه لذا شما که اضطرابتون هم نیاز به کنترل داره ، نیاز به روانشناس بالینی دارید تا تمام ذهنیاتتون رو به ایشون عرضه بدارید و کمک بالینی دریافت کنید


    پاورقی
    ---------

    پستهایی که نه تنها جنبه مشاوره ای نداشته باشد بلکه بیش از پیش مراجع را سردرگم و حتی وارد دنیایی کند که ربطی به مسئله مراجع ندارد و همراه با اصرار ارسال کننده پست مبنی بر تشخیص درست خودش باشد و مراجع را از مشاوره و مراجعه به روانشناس منع کرده باز دارد ، جایی در تاپیکهای مشاوره ای ندارد از این رو حذفیات دلیلش کاملاً روشن هست اگر به قوانین تالار همدردی و بخصوص تاپیک اخیر اطلاعیه مهم که خود بنده باز کرده ام مراجعه کنید .

    .

  8. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 27 خرداد 90)

  9. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!


    آیدین عزیز

    کمکتون فوق العاده زیاد بود و بابتش خیلی ممنونم

    خوشبختانه به توهم فیزیکی در این حالات نرسیده
    امیدوارم بتونم به استرسم غلبه کنم تا وقتی بیرون خونه ام خیلی خوبم اما به محض پا گذاشتن به خونه....

    بابت کمک هاتون خیلی خیلی تشکر می کنم


    فرشته ی مهربان

    این مسئله تلقین پذیری چیزیه که بارها در مورد خودم شنیدم و متاسفانه ثباتم رو از دست دادم
    اما هیچوقت قبولش نکردم

    جالبه که شما هم دارید این رو می گید

    حتما پیگیر خواهم بود

    از شما هم تشکر می کنم بابت توجهتون

  10. 2 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (جمعه 27 خرداد 90)

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 تیر 90 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-3-28
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,229
    سطح
    19
    Points: 1,229, Level: 19
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    [size=large][font=Times New Roman][align=justify]سلام هموطن عزیز قدر مسلم هز کسی تا حدی مطالعه و اطلاعات داره نمیدونم ازعلم تلقین و ذهن خوانی و از این جور مسائل اطلاعی دارین یا نه .به نظرمن اشخاصی هستند که با طی کردن دوره های خاصی قادر میشوند که به بعضی از انسانها اعمالی را تحمیل کنند البته این انسانها در طق انجام اعمال تحمیلی به طور نا خود آگاه عمل میکنند و حرفها و اعمالی را که به زبان میاورند و انجام میدهند به میل خودشان نیست و اما این اشخاص در واقع زورگو انسانهایی مثل خودمان هستند من منکر جن و شیاطین نیستم ولی مشکل آنها را با خوتاندن 2 قل اعوذ برطرف میشود فقط باید ایمان قوی به خدا داشته باشی و این که هیچ کسی از خدا برتر نیست

  12. کاربر روبرو از پست مفید sharifnasl تشکرکرده است .

    sharifnasl (سه شنبه 31 خرداد 90)

  13. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    سلام تل می عزیز،
    من تازه تاپیکت رو خوندم.
    نمیدونم الان وضعیتت چه جوریه.
    امیدوارم که خوب باشی

    اگه دنبال یه مشاور روحانی هستی، من بهت آقای شهاب مرادی رو معرفی میکنم. (شاید توی تلویزیون دیده باشی)
    این آدرس سایتشون هست:
    http://www.shahab-moradi.ir/
    (البته فکر نمیکنم از طریق سایت بتونی جوابت رو بگیری. چون خیلی تعداد سوالاتی که توی سایته زیاده. و چون همه رو خودشون پاسخ میدن، شاید خیلی طول بکشه.)

    و این هم شماره مرکزی که مشاوره میدن:
    مرکز خدمات مشاوره ای زندگی بهتر: 37 20 50 22 -021

    اینم آدرس سایت این مرکز که ببینی مشاورانی که با این مرکز همکاری میکنن، چه کسانی هستن:
    http://abetterlife.blogfa.com/

    موفق باشی عزیزم

  14. کاربر روبرو از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده است .

    دختر مهربون (شنبه 18 تیر 90)

  15. #39
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    دختر مهربون ازت خیلی ممنونم

  16. کاربر روبرو از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده است .

    matin_female_1988 (شنبه 18 تیر 90)

  17. #40
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ارواح و من و جنگ روان!!!

    دختر مهربون ببخشید اولین چیزی که به چشمم اومد سایتهایی بود که گذاشتید باز هم ممنون
    در مورد خودم باید بگم که دارم از استرس عذاب می کشم, مشاوره م رو هم دارم دنبال می کنم این مورد رو که مطرح کردم با ایشون گفتن اگه مایلی برو پیش روانپزشک و اینکه گفتند این مسئله اصلا اسکیزوفرنی نیست فقط یه مشکلیه برای فراموش کردن مشکلات گذشتت و اگه آزارت می ده بهش فکر نکن.

  18. 2 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (شنبه 18 تیر 90)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.