سلام kamalkjkm عزیز
به تالار خوش آمدید
امیدوارم که بتوانیم مشکلتان را در همین جا حل نماییم.پر واضح است که مشاوره ی حضوری بسیار بهتر از مشاوره ی اینترنتی است.حتی بدون حضور خانم
ببینید با یک سوال شروع می کنم :
آیا به یقیین رسیده اید که این ناراحتی ِ شما که مثل خوره در وجودتان است ، اشتباه است و یا خیر؟
منظورم این است که جدای اینکه این مشکل وجود دارد ، آیا شما به خود این حق را می دهید که از این بابت دلگیر باشید؟خانم را سرزنش کنید؟و یا خود را در جایگاهی می بینید که وی را ببخشید؟آیا اصلا این را یک "خطا و نکته ی سو" می پندارید؟
من می خواهم ببینم که این حس در درون شما بدون خواست شما به وجود آمده (با منطق شما مخالف است) و یا اینکه به نظرتان حق دارید و منطقی است که چنین حسی را داشته باشید و فقط دوست دارید جلوی آن را بگیرید؟
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)