به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: علاقه به کسی که قبلا رابطه داشته (لطفا کمکم کنید)

    سلام kamalkjkm عزیز

    به تالار خوش آمدید


    امیدوارم که بتوانیم مشکلتان را در همین جا حل نماییم.پر واضح است که مشاوره ی حضوری بسیار بهتر از مشاوره ی اینترنتی است.حتی بدون حضور خانم


    ببینید با یک سوال شروع می کنم :

    آیا به یقیین رسیده اید که این ناراحتی ِ شما که مثل خوره در وجودتان است ، اشتباه است و یا خیر؟

    منظورم این است که جدای اینکه این مشکل وجود دارد ، آیا شما به خود این حق را می دهید که از این بابت دلگیر باشید؟خانم را سرزنش کنید؟و یا خود را در جایگاهی می بینید که وی را ببخشید؟آیا اصلا این را یک "خطا و نکته ی سو" می پندارید؟


    من می خواهم ببینم که این حس در درون شما بدون خواست شما به وجود آمده (با منطق شما مخالف است) و یا اینکه به نظرتان حق دارید و منطقی است که چنین حسی را داشته باشید و فقط دوست دارید جلوی آن را بگیرید؟






  2. 3 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (جمعه 27 خرداد 90)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 بهمن 90 [ 12:13]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,463
    سطح
    21
    Points: 1,463, Level: 21
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه به کسی که قبلا رابطه داشته (لطفا کمکم کنید)

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    سلام kamalkjkm عزیز

    به تالار خوش آمدید


    امیدوارم که بتوانیم مشکلتان را در همین جا حل نماییم.پر واضح است که مشاوره ی حضوری بسیار بهتر از مشاوره ی اینترنتی است.حتی بدون حضور خانم


    ببینید با یک سوال شروع می کنم :

    آیا به یقیین رسیده اید که این ناراحتی ِ شما که مثل خوره در وجودتان است ، اشتباه است و یا خیر؟

    منظورم این است که جدای اینکه این مشکل وجود دارد ، آیا شما به خود این حق را می دهید که از این بابت دلگیر باشید؟خانم را سرزنش کنید؟و یا خود را در جایگاهی می بینید که وی را ببخشید؟آیا اصلا این را یک "خطا و نکته ی سو" می پندارید؟


    من می خواهم ببینم که این حس در درون شما بدون خواست شما به وجود آمده (با منطق شما مخالف است) و یا اینکه به نظرتان حق دارید و منطقی است که چنین حسی را داشته باشید و فقط دوست دارید جلوی آن را بگیرید؟





    با سپاس از وقتی که صرف خوندن مشکل من کردید
    ببینید من از صحبت بعضی دوستان گاهی برداشت میکنم که احساس میکنن من نسبت به تصمیمم دو دل شدم در صورتی که اصلا اینطور نیست
    بنده اصلا شکی در انتخابم ندارم
    گاهی فقط حس و افکاره نا مربوطی به سراغم میاد در مورد اینکه خانوم قبلا با کسی در اون حد رابطه بوده
    من قبل از ایشون خیلی از فاکتورها تو ذهنم برا همسر اییندم بود که یکیش این بود همون طوری که من قبل از ازدواج با دختری رابطه نداشتم همسرم هم نداشته باشه
    حالا بعد از دلبستگی به این خانوم ایشون همه ی تجسمات و معیار های من برا ازدواج رو دارن جز این یک مورد
    باید قبول کرد که برایه یک مرد خیلی سخته این مسئله رو قبول کردن
    از طرفی میدونم که این حساسیت من وقتی که ایشون پشیمون هستن زیاد از حده
    و از طرف دیگه نمیتونم کارهاییه ایشون رو توجیح کنم تو ذهنم
    بعضی وقتا هم ای افکار به صورت ترس خودش رو نشون میده که مثلا اگه بعد از ازدواج جایی که با ایششون هستم با اون فرد قبلی مواجح بشیم چه حسی به من دست خواهد داد
    شاید افکار من یه نوع فرار از این نوع ترس ها باشه
    بخدا خودم هم نمیدونم مشکلم چیه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.