سلام
راسش اول مطلبو خوندم و رفتم ولی بعد گفتم نکنه به بنگاهی بگین و براتون مشکلی پیش بیاد برگشتم که بهتون بگم
دوست خوبم به نظر من اصلا به اون بنگاهی حرفی نزنین چون به هر حال اگر برای اون آقا مشکل جدی ایجاد کنه ممکنه براتون درد سر بشه یا مثلا به گوش شوهرتون برسه و بدون وجود هیج قضیه ای الکی اونو هم حساس کنه به نظر من اگر یه دوست یا همسایه مورد اطمینانی دارید قبلش باهاش صحبت کنید ولی به اونم اصلا نمی خواد این موضوعو بگید فقط بگین چون غریبه هستن کسایی که میان وقتی میان تو خونم خیلی می ترسم و اون آقای بنگاهیم یه جوریه وقتی میان یه جورایی نگرانم اگر میشه وقتی اومدن من به شما خبر می دم یه لحظه بیاین منزل ما تا اونا بیانو برن خودتونم یه جایی دور از اون باشین
و کاملا جدی با اخم کامل با اون بنگاهی حرف بزنین
نگران نباش عزیزم از این ادمای مشکل دار متاسفانه هست جای نگرانیم نداره یه دفعه که بهش اخم کنی و جدی برخورد کنی حساب کارشو می کنه و دیگه جرات نمی کنه کاری کنه و می ره دنبال کارش








علاقه مندی ها (Bookmarks)