سلام
اون موردی که مثال زدم چهار سال نامزد موندن و و بعد از ازدواج هم با حمایت خانواده ها تونستن زندگیشونو ادامه بدن و به طور کلی با مشکلات و سختی های زیادی مواجه بودن مخصوصا بعد از بچه دار شدن.
این که میگید به لحاظ مالی می تونید درامد داشته باشید و چشم انداز آینده رو روشن می بینید خیلی خوبه اما هنوزم میگم درسته که ازدواج می تونه خیلی از فشارارو از روی فرد برداره و انگیزه رو بیشتر کنه اما خواه ناخواه شرایطو سخت تر هم میکنه که باید این مسئله رو هم در نظر بگیرید.و ببینید تحمولشو دارید؟
به نظر من بهتره کمی صبر کنید تا به یه استقلال نسبی برسید. حداقل دوره ی لیسانسو تموم کنید.فک میکنم سنتون کمه و هنوز خیلی فرصت دارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)