به نکته خیلی خوبی اشاره کردید... تجربه من در زندگی ثابت کرده که اسم این واقعه را که شما گفتید باید مصلحت گذاشت
شما با تمام وجود تلاش می کنید و در انتها با تمام وجود بخدا توکل می کنید در انصورت مطمئنا خداوند نیز مصلحت شما را برایتان پیش خواهد اورد
اگر اگاهیتان را در زندگی افزایش بدهید ، اهداف کاملتر و درست تری در ذهنتان خواهید داشت که احتمال رسیدنتان به این اهداف بیشتر می شود
مثلا در مورد ازدواج با فرد مورد علاقه شما تمام تلاشتان را برای مهیا کردن شرایط می کنید( مثل بلوغ فکری و اقتصادی و ابراز علاقه و...) و در انتها توکلتان بخدا باشد در انصورت هیچ وقت شکست نخواهید خورد ... چون هر چیزی پیش بیاید صلاح شما بوده و به نفع شما تمام شده.
به صلاح رسیدن بشر نشان از ضعف او نیست( همانطور که خیلی از بی خدایان این مورد را به یکتا پرستان نسبت می دهند). به صلاح رسیدن تنها در صورتی حاصل می شود که شما تمام تلاشتان را در خودشناسی و... بکنید و در انتها با تمام وجود توکل بخدا داشته باشید تا گرفتار افسردگی و استرس نشوید
خدا ما را نیز دوست دارد( این جمله من فرای دوست داشتن ها در افکار زمینی ماست)
دوست داشتنی که در ان حتی خداوند عزیز ترین چیز ها را از شما می گیرد تا بهترین ها را به شما بدهد...








علاقه مندی ها (Bookmarks)