
نوشته اصلی توسط
طره
سلام
به نظر من درس خوندن و به مدارج علمی رسیدن منافاتی با ازدواج نداره و من خیلی هارو دیدم که تونستن این دو کارو باهم انجام بدن مثلا همسر خواهر من در ابتدای ازدواج دانشجوی سال سوم پزشکی بود و الان تخصصشو گرفته، اما بهرحال باید اینو بپذیریم که انجام هردو این کارها به طور همزمان فشار مضاعفی رو هم بر فرد وارد میکنه، چون فرد دیگه تنها به خودش تعلق نداره و باید مسئولیت خیلی چیزای دیگرو بپذیره.
پس اول ببینید آیا واقعا تحمل پذیرش این بارو دارید؟ و همچنین طرفتون هم باید بتونن این شرایطو تحمل کنن.
البته من نمیدونم شما چند سالتونه ولی به نظر من بهتره یه پسر قبل از ازدواج به سن مناسبی رسیده باشه و تا حدودی هم به لحاظ مادی آمادگی تشکیل یک زندگی مستقلو داشته باشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)