به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 91 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,728
    سطح
    24
    Points: 1,728, Level: 24
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    از راهنماییتون ممنونم . من هم با شما موافقم و مثل شما بودم و در مورد خونه و دکوراسیون هم همینطور بوده ام و دور از خاله زنک بزی و هنوز هم گرفتارش نشدم به قول یکی از استادامون ادم هنری فکر کنه بهتره تا کار هنری انجام بده و من این جمله رو بارها تو ذهن خودم تکرار میکنم با حرفاتون کاملا موافقم ولی حرف رو ادم تاثیر میزاره میتونه یه جمله اعصابت رو به هم بزنه و تو چهرت نمایان بشه.من حرفای شما دوستان رو کاملا قبول دارم و مثل روشنی روز برام واضحه.ارزشهای اخلاقی همیشه ارزشند و تغییر نمیکنند ولی شرایط خیلی چیزهارو بر هم میزنه من همیشه دوست داشتم بهترین باشم نه اینکه خود خواه باشم و خودم رو بهتر بدونم نه ،بهترین هارو انتخاب میکردم و برای رسیدن بهش تلاش میکنم قبلا هم گفتم در این مورد انرژی کاذب دارم و دوست ندارم کسی این تلاشهای منو بی ارزش کنه و تغییر بده ولی متاسفانه این شخص تونسته اینکارو بکنه .و طبیعیع که من حالت عصبی پیدا کنم چون موقعیتمو تو خطر میبینم اونم موقعیتی که براش تلاش کردم تا بدستش اوردم . صحبت های شما نوشتاره در عمل خیلی سخته ،خیلی زیاد .گاهی فکر میکنم خدا این شخص رو برای امتحان کردن من فرستاده .اخه قبل از اشنایی با ایشون من خیلی ارامش داشتمو یا شاید خیلیحس میکردم ادم پاکی بودم ولی از وقتی ایشون رو شناختم چقدر موجب بدبینی و غیبت نفرتو .......در من شده که همه اینا گناهن در نتیجه من چقدر الوده به گناه شدم .حس میکنم انسانیت رو دارم از دست میدم و این برای نقش مادر بودنم مضره اره همه اینارو به خودم میگم ولی دیدنش ،یا شنیدن صداش همه عقایدم رو دور میکنه .این قضیه واقعا برام مشکل شده والا رقابت بین جاریها که تو همه خونه ها ممکنه باشه من کلا با ادمها متناقض نما مشکل داشتم و الان هم که دیگه یکیش ور دلمه بیشتر غذابم میده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیک ناز تشکرکرده است .

    نیک ناز (یکشنبه 22 خرداد 90)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    دوست خوب

    به نظر می رسه از این وضعیت خیلی ناراحتید!! می شه با مثال برامون توضیح بدید که چه اتفاقاتی افتاده؟ مثلا چرا حسودی می کنند؟ به چه چیزهایی حسودی می کنند؟ چطوری تلاشهات رو بی ارزش نشون می دهند؟
    تعریف کن که مثلا در فلان موقعیت، فلان اتفاق افتاد... تا ما هم بیشتر با موضوع آشنا بشیم..

    سعی کن آرامش داشته باشی، براتون مقدور نیست محل زندگیتون رو جدا کنید؟

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 91 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,728
    سطح
    24
    Points: 1,728, Level: 24
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    من خیلی راضی ام که با مادر همسرم در یک ساختمان هستیم چون در نگه داری بچه و مسایل دیگر کمکم میکنندومشکل من با شخص ایشان هست چند مثال میزنم .من معمولا ارایش کمرنگ با زیر سازی قوی انجام میدهم تقریبا گریم ولی بسیار سبک .مجلسی داشتیم سایه من بسیار کم رنگ و زیبا بود .فردای مجلس ایشون گفت:او پرسید سایه دیشبت کدوم بود؟ مو من نشونش دادم واو گفت :این که از مال منه من خیلی وقته از این دارم وگفت یه کم بزنم و گفتم بله .این سایه بیسش اب بوده وباید با اب رقیق میشد ولی ایشون خشک خشک استفاده اش کرد و این سایه به صورت خشک اصلا روی پوست نمینشیند .ولی حاضر نشد غرورش رابشکند .مثال دیگر من در حال تعریف کردن یکی از خاطرات کودکیم بودم :** ....من چون برادرم تو پاساژمغازه داشت راحت بودم چون همه منو میشناختنو میگفتن خواهر فلانیه و من راحت بودم و......**
    که یهو بین حرف من دوید که :* عین من عین من منم که تو خیابونمون راه میرفتم همه پچ پچ میکردن بچه پولداره اومد بچه پولداره اومد .*خداشاهده که بدون اغراق گفتم.
    مثال دیگر بحث راجع به مهریه در جمعی بود من عقایدم رو بیان میکردم که هر چیزی حدو اندازه داره و از این حرفا و ایشان طبق عادت حرف من را قطع کردن و اظهار مخالفت کرد و شکایت به سوی مادر همسرم که : چرا باید مهریه ما دو جاری یکسان باشد در صورتی که او (ینی من )دو سال قبل من ازدواج کرده منظورش این بود که او باید مهریه اش بیشتر میشده .باز من سکوت را ترجیح دادم .یا مثال برای معرفی ایراد من در جمعی گفت: ا چشمهای نازلی هم مثل چشای تو سرپایینه .نازلی دخترمه .نمیدانم منظورش چه بود و لی میتوانستم بگویم که تو هم اگه از حالت چشمانت راضی بودی 7 قلم ارایش نمیکردی و سکوت اختیار کردم .و این را هم میدانم که از حسادتش بود چون من به صورت ژنتیکی پوست خوبی دارم ولی او همچنان خرج بر و رویش میکند

  5. کاربر روبرو از پست مفید نیک ناز تشکرکرده است .

    نیک ناز (یکشنبه 22 خرداد 90)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    سعی کنید در مقابل چنین افرادی جدی و محکم باشید ... اگر لازم بود در پاسخ درخواست هایشان " نه " بگویید
    معمولا این جور افراد با دیدن جدیت ادم ها کوتاه می ایند...

    من بشخصه در محیط های مختلف با این جور ادم ها درگیر بوده ام. باید در مقابلشان محکم بایستید و از خود انعطاف پذیری نشان ندهید!

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم



    جاریت خیلی باحاله!!!

    توی فرهنگی که من توش بزرگ شدم همچین آدمهایی یا منزوی می شند یا همیشه دست انداخته می شوند و مسخره می شوند!!!

    خانواده تا خانواده و فرهنگ تا فرهنگ فرق می کنه... برخورد بقیه خانواده باهاش چطوریه؟ توی فرهنگ شما همچین آدمهایی چه جایگاهی دارند؟؟

    فقط شما متوجه رفتارهاش می شی یا بقیه هم متوجه می شوند که داره حسادت می کنه؟؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید lonely sky تشکرکرده است .

    lonely sky (یکشنبه 22 خرداد 90)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 تیر 90 [ 16:00]
    تاریخ عضویت
    1390-3-20
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 79 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    رفتار و افکار شما غیرطبیعی تر از رفتار جاری تان است.

    این خانم نه آزاری به شما رسانده و نه مشکلی با شما دارد. فقط از نظر اقتصادی یا احتمالا فرهنگی وضعیت خوبی نداشته اند و سعی دارد که مشکلات و کمبودهای قبلیش را رفع کند و تمام سعیش را می کند که یاد بگیرد و خودش را به سطح خانواده همسرش برساند تا زندگی خانوادگی خوبی داشته باشد.
    اینکه بلد نبوده از سایه مذکور استفاده کند اینقدر تمسخر ندارد. کافی بود مثل یک خواهر براش توضیح می دادید.

    پاسخشان به کنکاش شما در مورد بحثی که با شوهرش داشته هم خیلی مناسب و عاقلانه بوده.

    موفقیتش در ارتباط با همسرش نشون می ده که ته دلش هم محبت و صداقت داره و تونسته تو قلب همسرش نفوذ کنه.

    بهتره باهاش دوست بشید و ازش یاد بگیرید چطور توی دل همسرتون نفوذ کنید. کاری که با همه معایبی که براش شمردید و همه برتریهایی که از خودتون گفتید، نتونستید انجام بدید.

  10. 2 کاربر از پست مفید Eva تشکرکرده اند .

    Eva (چهارشنبه 01 تیر 90)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 91 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,728
    سطح
    24
    Points: 1,728, Level: 24
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    اره واقعا باحاله.اطرافیان هم میدونند ولی قبلا گفته بودم که مادر شوهرم هی میگه تو عاقلی کوتاه بیا جوابشو نده یا اینکه به همسرش گله گی میکنن .اقوام هم دلخوشی ازش ندارن ولی چیکار میتونن بکنن؟ من از اینجا متوجه شدم که ازش خوششون نمیاد که مثلا تو خیلی از مهمونی ها دعوتشون نمیکنن وزیاد باهاش صحبت نمیکنن البته این هم تقصیر خودشه بس که تو بحث ها حرف بی ربط زده و دیگران رو ناراحت کرده بعضی وقت ها از من از حرف هایی که او میزنه خجالت میکشم مثلا به مادر همسرم میگفت : مامان ناراحت نشیدنا من چون از هوای بیمارستان بدم میاد اگه یه وقت چیزیتون شد از من توقع نداشته باشین پیشتون بمونم تو بیمارستان .... . من کلی خجالت کشیدم که اصلا چرا باید این قضیه رو بیان کنه مادر همسرم هم با یه لبخند سکون کرد .اونا هم به خاطر پسرشون نمیتونن کاری بکنن.من هم در جریان دوستیشون بودم و هم در جریان خواستگاری رفتن شون . ... که همش با نارضایتی و دعوا و بحث بود و من منتظر همچین روز هایی بودم .با این حال اون روزها من برای مراسمشون سنگ تموم میزاشتم با این حال که باردار بودم ولی دریغ از یک فقط یک تشکر کوچیک .تازه بارها شده که پدر و مادر همسرم از کارهای اون پیش همسر من گله گی کردن وخلاصه مورد زیاده .و بعد هر مراسمی که ایشونم توش باشه کلی حاشیه داریم .و من هم کلی حرص میخورم از دست کاراش

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    نیک ناز جان سلام
    من تعجب میکنم چرا اینقدر خودتو ازار میدی وقتی یه کم سنت بالاتر بره افسوس می خوری چرا اینقدر حساس شده بودی ووقت و عصابت خودت و شوهرت رو خورد کردی وقتی مطمئنی تو از اون بهتری و همه هم اینو میدونند چرا حرص میخوری مگر اینکه در عمق دلت شک داشته باشی من هم شرایطی دقیقا مثل تو داشتم بهترین تنبیه اینطور ادما بی توجهیه مثلا برات یه مثال از رابطه خودمبا جاریم میزنم هر دفعه که من رو توی خونه پدر شوهرم اینها میدید نگاه میکرد ببینه من چقدر طلا بستم چه لباسی پوشیدم میدوید که عقب نیفته ... بعد از یه مدت دیدم دارم همه انرزی و وقت ارزشمندم صرف این میکنم که با اون رقابت کنم در حالی که اصلا اون نه از نظر خانواده و نه از نظر تحصیلات در حد من نبود یک لحظه تصمیم گرفتم بی خیال بشم یعنی ساده ساده ظاهر میدم اولش احساس میکردم دلش خنک شده ولی اصلا به روی خودم نمی اوردم یا شاید فکر میکرد مشکل مالی پیدا کردیم ولی به از چند جلسه دو باره با یه ظاهر دیگه مییومدم شوکه میشد و هرسش میگرفت خلاصه حسابی بازیش میدادم تا اینکه فهمید من اصلا اون را در حدی نمی بینم که بخوام باش رقابت کنم جونم برات بگه خیلی محترمانه کاری کردم که بالا خره به زبون اومد و گفت همه تورا بیشتر دوست دارن و من هر کاری میکنم خرابتر میشه دیگه تحمل این وضع رو ندارم و کلا رابطش رو با کل فامیل قطع کرد

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 تیر 90 [ 16:00]
    تاریخ عضویت
    1390-3-20
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 79 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    نقل قول نوشته اصلی توسط اریاناز
    جونم برات بگه خیلی محترمانه کاری کردم که بالا خره به زبون اومد و گفت همه تورا بیشتر دوست دارن و من هر کاری میکنم خرابتر میشه دیگه تحمل این وضع رو ندارم و کلا رابطش رو با کل فامیل قطع کرد
    واقعا اینقد از به هم خوردن روابط فامیلی دیگران و مشکل داشتنشون شاد می شید؟

    جواب تاپیک قبلی هر دو تون ( آریاناز و نیک ناز ) در این پست کاملا مشخصه. اینجا دنبالش بگردید.

  14. کاربر روبرو از پست مفید Eva تشکرکرده است .

    Eva (یکشنبه 22 خرداد 90)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    EVAجان چرا اینقذر عصبانی میشی
    بله من معتقدم ادمی که باعث ناراحتی و عذاب بقیه میشه باید اول تلاش کنی متوجه اشتباهش کنی وقتی نشد و باعث عذاب کل فامیل شد تنها راحل بایکوت کردنشه نکنه انتظار داشتید من هم به چشم و همچشمی با اون ادامه میدادم نا گفته نمونه که چقدر با مهربونی با هاش صحبت کرده بودم این خودش بود که اینطور انتخاب کرد
    هر چند من همیشه به این فکر کردم که ای کاش دخترم یک زن عموی خوب داشت وبا هم مثل دوست بودیم ولی اون بی خیال نمی شود و روی هر چیز کو چکی کلیک میکرد در نهایت من فقط مسئول تربیت خودم و بچه ام هستم نه مسئول رفتار و فرهنگ یه نفر دیگه اینطور فکر نمی کنید این یکی از قانونهای روابط اجتماعیه


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی هست مثل من باشه؟ دارم دیوونه میشم کمکم کنید خواهش میکنم:(
    توسط nazghol در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 96, 05:16
  2. سوال مهم در مورد درخواست کمکم کنید
    توسط وحید85 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 22:58
  3. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  4. نیاز سریع به کمک دارم دیوونه میشم معنی این سوالاش چیه ؟؟
    توسط همیشه تنها در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:25
  5. درخواست نمونه سوالات مبانی فقه و حقوق اسلامی
    توسط golzar در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 87, 11:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.