جاریت خیلی باحاله!!!
توی فرهنگی که من توش بزرگ شدم همچین آدمهایی یا منزوی می شند یا همیشه دست انداخته می شوند و مسخره می شوند!!!
خانواده تا خانواده و فرهنگ تا فرهنگ فرق می کنه... برخورد بقیه خانواده باهاش چطوریه؟ توی فرهنگ شما همچین آدمهایی چه جایگاهی دارند؟؟
فقط شما متوجه رفتارهاش می شی یا بقیه هم متوجه می شوند که داره حسادت می کنه؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)