من فکر می کنم اصلا درست نیست معاشقه ای وجود داشته باشه چون حرمتها کمرنگ می شه, آدما مدام طرز فکرشون در حال تغییره خصوصا توی سن شما, توی روابطی که اینجور پیش می ره و عاقبت خوشی هم نداره بیشترین ضربه رو اون دختر می خوره حتی اگه خودش قبول کرده باشه,
اگر شما واقعا دوستش دارید تا زمانیکه رابطه تون کاملا رسمی شد و به همسری هم در اومدید صبر کنید
, آدما می تونن برای ارضاء غرایض شون صبر کنن چون انسان هستند و این تو قانون انسانیت می گنجه, خیلی خوبه که این تاپیک رو باز کردید و پیش نرفتید, آدم از فرداش بی خبره, شاید اتفاقی افتاد و به هم نرسیدید (نمی خوام ساز منفی بزنم), اما باید واقع بین بود, اونوقت اون دختر می مونه و این جامعه با طرز فکر آدمهاش, آیا اونوقت وجدانتون آروم خواهد بود؟ هم به خودت و هم به دوستت ارزش قائل شو
, مطمئن باش بعدها لذت بیشتری خواهی برد تا الان, صبر داشته باش
.







, آدما مدام طرز فکرشون در حال تغییره خصوصا توی سن شما, توی روابطی که اینجور پیش می ره و عاقبت خوشی هم نداره بیشترین ضربه رو اون دختر می خوره حتی اگه خودش قبول کرده باشه,
اگر شما واقعا دوستش دارید تا زمانیکه رابطه تون کاملا رسمی شد و به همسری هم در اومدید صبر کنید

علاقه مندی ها (Bookmarks)