به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 91 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,728
    سطح
    24
    Points: 1,728, Level: 24
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم

    از راهنماییتون ممنونم . من هم با شما موافقم و مثل شما بودم و در مورد خونه و دکوراسیون هم همینطور بوده ام و دور از خاله زنک بزی و هنوز هم گرفتارش نشدم به قول یکی از استادامون ادم هنری فکر کنه بهتره تا کار هنری انجام بده و من این جمله رو بارها تو ذهن خودم تکرار میکنم با حرفاتون کاملا موافقم ولی حرف رو ادم تاثیر میزاره میتونه یه جمله اعصابت رو به هم بزنه و تو چهرت نمایان بشه.من حرفای شما دوستان رو کاملا قبول دارم و مثل روشنی روز برام واضحه.ارزشهای اخلاقی همیشه ارزشند و تغییر نمیکنند ولی شرایط خیلی چیزهارو بر هم میزنه من همیشه دوست داشتم بهترین باشم نه اینکه خود خواه باشم و خودم رو بهتر بدونم نه ،بهترین هارو انتخاب میکردم و برای رسیدن بهش تلاش میکنم قبلا هم گفتم در این مورد انرژی کاذب دارم و دوست ندارم کسی این تلاشهای منو بی ارزش کنه و تغییر بده ولی متاسفانه این شخص تونسته اینکارو بکنه .و طبیعیع که من حالت عصبی پیدا کنم چون موقعیتمو تو خطر میبینم اونم موقعیتی که براش تلاش کردم تا بدستش اوردم . صحبت های شما نوشتاره در عمل خیلی سخته ،خیلی زیاد .گاهی فکر میکنم خدا این شخص رو برای امتحان کردن من فرستاده .اخه قبل از اشنایی با ایشون من خیلی ارامش داشتمو یا شاید خیلیحس میکردم ادم پاکی بودم ولی از وقتی ایشون رو شناختم چقدر موجب بدبینی و غیبت نفرتو .......در من شده که همه اینا گناهن در نتیجه من چقدر الوده به گناه شدم .حس میکنم انسانیت رو دارم از دست میدم و این برای نقش مادر بودنم مضره اره همه اینارو به خودم میگم ولی دیدنش ،یا شنیدن صداش همه عقایدم رو دور میکنه .این قضیه واقعا برام مشکل شده والا رقابت بین جاریها که تو همه خونه ها ممکنه باشه من کلا با ادمها متناقض نما مشکل داشتم و الان هم که دیگه یکیش ور دلمه بیشتر غذابم میده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیک ناز تشکرکرده است .

    نیک ناز (یکشنبه 22 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی هست مثل من باشه؟ دارم دیوونه میشم کمکم کنید خواهش میکنم:(
    توسط nazghol در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 96, 05:16
  2. سوال مهم در مورد درخواست کمکم کنید
    توسط وحید85 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 22:58
  3. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  4. نیاز سریع به کمک دارم دیوونه میشم معنی این سوالاش چیه ؟؟
    توسط همیشه تنها در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:25
  5. درخواست نمونه سوالات مبانی فقه و حقوق اسلامی
    توسط golzar در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آذر 87, 11:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.