سلام سامره ی عزیز
وقتتون بخیر.خب این چند وقته حسابی ذهنتون مشغول بوده درسته ؟:)
طبیعیه.به هر حال تصمیم کوچکی نیست و بحث یک عمر زندگی است
ببینید به طور مختصر
مشکلاتی که وجود دارد :
روابط اجتماعی شما در جامعه و برخورد جامعه با شما ، برخورد شما با همسر اول آقا و تقسیم همسرتان با شخص ثالث است که قبلا مفصلا توضیح داده شد
همچنین اگر این ازدواج بدون اجازه ی همسر اول احراز شود :
خلاف قانون و در اکثر جوامع خلاف اصول اخلاقی است . به علاوه خلاف شرع است که البته در این مورد می توانید به "مرجع تقلید" ، "کتاب" ، "سنت" و "عقل" مراجعه فرمایید و خودتان برداشت خودتان را داشته باشید
مزیت هایی که وجود دارد :
شما با آقا تفاهم دارید و در کنار وی به آرامش می رسید (طبق گفته شما).شما و آقا با این نوع ازدواج آشنایی دارید.خانواده های شما و آقا با این نوع ازدواج آشنا هستند
خب در این تاپیک در طی یکصد پست تقریبا هر آنچه قرار بود گفته شود گفته شد و از این به بعد هر چه گفته شود تکرار مکررات است.شما نظرات همه را خواندید.دقت کنید از آنجا که اکثر افراد یکبار نظر خود را درج کرده اند و دیگر آن را تکرار نخواهد کرد ، از این به بعد هرچه تاپیک جلو تر رود و ارسال ها به صورت چت گونه شوند جز اینکه نظرات قدیمی دوستان به فراموشی سپرده شود و بحث های قدیمی با توجیهات جدید روی کار بیایند ، حاصلی نخواهد داشت
الان وقت تصمیم گیری شماست.ما سعی کردیم که راه را نمایان کنیم.قدم گذاشتن بر عهده ی شماست
در آخر از اینکه حضورتان را در این تاپیک حفظ کردید و با اینکه نظرات بعضی از دوستان موجب رنجاندن شما شد ، با کمال آرامش و احترام آن ها را پذیرفتید از شما سپاسگزارم
شاد باشید
![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)