به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 213

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: كمكم كنيد ، مي خوام زن دوم بشم

    سلام سامره ی عزیز

    وقتتون بخیر.خب این چند وقته حسابی ذهنتون مشغول بوده درسته ؟:)


    طبیعیه.به هر حال تصمیم کوچکی نیست و بحث یک عمر زندگی است








    ببینید به طور مختصر

    مشکلاتی که وجود دارد :

    روابط اجتماعی شما در جامعه و برخورد جامعه با شما ، برخورد شما با همسر اول آقا و تقسیم همسرتان با شخص ثالث است که قبلا مفصلا توضیح داده شد

    همچنین اگر این ازدواج بدون اجازه ی همسر اول احراز شود :

    خلاف قانون و در اکثر جوامع خلاف اصول اخلاقی است . به علاوه خلاف شرع است که البته در این مورد می توانید به "مرجع تقلید" ، "کتاب" ، "سنت" و "عقل" مراجعه فرمایید و خودتان برداشت خودتان را داشته باشید


    مزیت هایی که وجود دارد :

    شما با آقا تفاهم دارید و در کنار وی به آرامش می رسید (طبق گفته شما).شما و آقا با این نوع ازدواج آشنایی دارید.خانواده های شما و آقا با این نوع ازدواج آشنا هستند



    خب در این تاپیک در طی یکصد پست تقریبا هر آنچه قرار بود گفته شود گفته شد و از این به بعد هر چه گفته شود تکرار مکررات است.شما نظرات همه را خواندید.دقت کنید از آنجا که اکثر افراد یکبار نظر خود را درج کرده اند و دیگر آن را تکرار نخواهد کرد ، از این به بعد هرچه تاپیک جلو تر رود و ارسال ها به صورت چت گونه شوند جز اینکه نظرات قدیمی دوستان به فراموشی سپرده شود و بحث های قدیمی با توجیهات جدید روی کار بیایند ، حاصلی نخواهد داشت




    الان وقت تصمیم گیری شماست.ما سعی کردیم که راه را نمایان کنیم.قدم گذاشتن بر عهده ی شماست




    در آخر از اینکه حضورتان را در این تاپیک حفظ کردید و با اینکه نظرات بعضی از دوستان موجب رنجاندن شما شد ، با کمال آرامش و احترام آن ها را پذیرفتید از شما سپاسگزارم




    شاد باشید


  2. 5 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (شنبه 21 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.