به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    از تک تک دوستای خوبم که وقت گذاشتن و نظراشون رو گفتن صمیمانه ممنونم
    ولی دوستای خوبم من نمی خوام این پاکی رو اینجا با شما درمیون بزارم
    من با این همه پاکی و صداقتی که دارم هیچ کس دربارم اینطوری فکر نمیکنن
    همه فامیل دوستام آشناها میگن یاسمین که رفته 4.5 سال خارج از کشور هر کاری که فکر کنین کرده
    من این حرفارو با گوشای خودم شنفتم.همه من رو یه جور دیگه که اصلا اینطوری نیستم میشناسن
    به غیر از چند تا دوستی که خارج از کشور داشتم
    واقعا با این قضاوتهاشون عذاب میکشم

  2. 2 کاربر از پست مفید yasmin44 تشکرکرده اند .

    yasmin44 (چهارشنبه 18 خرداد 90)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    تا حدودی درکت می کنم.

    من هم ایران که میام گاهی از این حرفها می شنوم.
    مثلاً یکبار خانه فامیل می خواستم نماز بخونم، یکی به شوخی برگشت گفت اونجا همه کار می کنی، بیخودی نمی خواهد جلوی ما جانماز آب بکشی... شاید شوخی بود، ولی آدم ناراحت می شه.
    یا مثلاً از من می پرسند گوشت خوک چه مزه ایه. وقتی میگم تاحالا نخوردم، باور نمی کنند. تازه ناراحت هم می شوند که این چرا به ما دروغ می گه و ما رو غریبه می دونه!!!

    ولی مگه شما به خاطر حرف مردم خودت رو نگه داشتی؟ شما به خاطر خدا، خودت و شوهرت این کار رو کردی.
    ان شا الله خدا هم کمک می کنه که یک شوهری پیدا کنی که قدرت رو بدونه.

    فکر می کنم کسانی که راجع بهت چنین حرفهایی زدند، کمی به تو حسودی می کنند.
    تو با اونها محترمانه برخورد کن. کم کم همه بیشتر با شخصیتت آشنا می شوند و می فهمند که چه شخصیتی داری.

  4. 7 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  5. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    ایستادگی یعنی در همین شرایط پای بند بر عقیده درست باشی . نه در جمع موافقین راه درست را بپیمایی .

    شما نیاز داری که خودت را در بعد استقامت ، هم از نظر روحی و هم از نظر ذهنی تقویت کنی .

    از نظر ذهنی با توقف فکر با حرفهای آنها برخورد کن ، یعنی چیزی مثل اینکه عامه می گویند یک گوشت در باشه یکی دروازه ، یعنی از این گوش وارد شد از آن گوش بیرون کنی ، یعنی اجازه اقامت به این حرفها در ذهنت ندهی .

    با توجه به فرهنگی که از لابلای حرفهات در میان فامیل شما هویداست ، طبیعیه که کمی باور رویه متفاوت شما براشون سخت باشه و تصور کنند تظاهر می کنی ، مهم نیست که اونها باور نمی کنند ، مهم اینه که شما خود را باور دارید و مهم تر اینه که تضعیف نشوی و خود را قوی داری که مشخصه توانش را داری .

    در عین ادب و احترام با آنها تعامل داشته باش ، اما خودت را در برابر نیش و کنایه ها قوت بده که روحیه ات را نبازی .

    موفق باشی عزیزم



    .

  6. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 18 خرداد 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    دقیقا حامد جان حرف دل منو زدی
    من همین هستم و همین هم باقی خواهم ماند حتی اگه شریک زندگی برام پیدا نشه
    ولی خدایییش بعضی وقتها حوصلم رو سر میبرن

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    ایستادگی یعنی در همین شرایط پای بند بر عقیده درست باشی . نه در جمع موافقین راه درست را بپیمایی .

    شما نیاز داری که خودت را در بعد استقامت ، هم از نظر روحی و هم از نظر ذهنی تقویت کنی .

    از نظر ذهنی با توقف فکر با حرفهای آنها برخورد کن ، یعنی چیزی مثل اینکه عامه می گویند یک گوشت در باشه یکی دروازه ، یعنی از این گوش وارد شد از آن گوش بیرون کنی ، یعنی اجازه اقامت به این حرفها در ذهنت ندهی .

    با توجه به فرهنگی که از لابلای حرفهات در میان فامیل شما هویداست ، طبیعیه که کمی باور رویه متفاوت شما براشون سخت باشه و تصور کنند تظاهر می کنی ، مهم نیست که اونها باور نمی کنند ، مهم اینه که شما خود را باور دارید و مهم تر اینه که تضعیف نشوی و خود را قوی داری که مشخصه توانش را داری .

    در عین ادب و احترام با آنها تعامل داشته باش ، اما خودت را در برابر نیش و کنایه ها قوت بده که روحیه ات را نبازی .

    موفق باشی عزیزم



    .
    خیلی ازتون ممنونم فرشته مهربونم سعی میکنم حرفاتون رو آویزه گوشم کنم

  8. 3 کاربر از پست مفید yasmin44 تشکرکرده اند .

    yasmin44 (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 98 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-1-27
    نوشته ها
    155
    امتیاز
    8,847
    سطح
    63
    Points: 8,847, Level: 63
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 203
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 448 در 136 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )


    من که بعد از شش هفت سال از یه شهر دیگه اومدم، بعضیا فکر می کنن حتما اونجا چادر و حجاب و اینا نداشتم. چند تا دوست پسر داشتم. بعضی کارهامم به اسم کلاس گذاشتن می ذارن. بهم به چشم تحصیل کرده غرب زده (غرب زده غرب نرفته) نگاه می کنن
    دیگه چه برسه تو که از خارج اومدی
    البته تو مشکلت اونوریه. ولی ریشه هر دوش حسادته.
    ولی اینجور متفاوت بودن لذت بخش هم هست. حوصله ات سر میره ولی خب همینکه مثل اونا نیستی خودش خیلی خوبه.

    [size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
    هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
    [/size]

  10. کاربر روبرو از پست مفید جاودان تشکرکرده است .

    جاودان (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    پس من چیکار کنم که منو اینطوری نشناسن؟ یکی یکی که نمیشه به همه توضیح داد
    من دارم به جرمی که انجام ندادم تنبیه میشم.به خدا گناه دارم

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    سلام
    شما زندگیتان را بکنید ، مشکل ، شما نیستید . مشکل افرادی هستند که اینطور به شما افترا می زنند...
    بعبارت دیگر این دیگران هستند که باید به حالشان تاسف خورد و نه شما
    امل کسانی هستند که بدون فکر و سواد حرف می زنند
    ضمنا به شما هم بخاطر ثبات رفتاری و فکریتون تبریک میگم


  13. 3 کاربر از پست مفید eng.aydin تشکرکرده اند .

    eng.aydin (جمعه 20 خرداد 90)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )

    eng.aydin عزیز مرسی از راهنماییتون
    تا حالا هم همین کارا رو کردم ولی نمیشههه


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا بخاطر تفاوت اصالت باید قید کسی که دوستش دارمو بزنم؟
    توسط Navid.X در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 96, 18:24
  2. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت فرهنگي خواستگارم
    توسط ترنم جون در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 91, 14:21
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 بهمن 87, 20:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.