RE: آیا من امل هستم؟ (شما دوستان قضاوت کنید )
من که بعد از شش هفت سال از یه شهر دیگه اومدم، بعضیا فکر می کنن حتما اونجا چادر و حجاب و اینا نداشتم. چند تا دوست پسر داشتم. بعضی کارهامم به اسم کلاس گذاشتن می ذارن. بهم به چشم تحصیل کرده غرب زده (غرب زده غرب نرفته) نگاه می کنن 
دیگه چه برسه تو که از خارج اومدی 
البته تو مشکلت اونوریه. ولی ریشه هر دوش حسادته.
ولی اینجور متفاوت بودن لذت بخش هم هست. حوصله ات سر میره ولی خب همینکه مثل اونا نیستی خودش خیلی خوبه.
[size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)