به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 تیر 90 [ 01:27]
    تاریخ عضویت
    1389-12-18
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,707
    سطح
    24
    Points: 1,707, Level: 24
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    72

    تشکرشده 74 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    سلامتی تنها چیزی هست که من برای همه میخوام خدا...
    به ما ارزانی بدار

  2. 10 کاربر از پست مفید bidard تشکرکرده اند .

    bidard (جمعه 20 خرداد 90)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    خدایا به من لطفی بکن که در همه لحظه ها، به یاد تو باشم ...

  4. 8 کاربر از پست مفید eng.aydin تشکرکرده اند .

    eng.aydin (شنبه 21 خرداد 90)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    "کسانی که مردان و زنان مؤمن را می‏ رنجانند، در حالی که استحقاق آن را ندارند، بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده‏ اند".
    احزاب آیه 58

    رسول خدا (ص) می‏فرماید:"هر کس مؤمنی را به ناحق اذیت کند، مثل این است که ده هزار مرتبه مکه معظمه و بیت المعمور را خراب کرده و هزار فرشته مقرب را کشته باشد".
    مستدرک الوسائل ج 9، ص 100.
    در جایی فرموده است:"کسی که مؤمنی را بیازارد، گرچه به یک کلمه باشد، روز قیامت محشور می‏شود، در حالی که بین دو چشمش نوشته شده است:او از رحمت الهی محروم است و مانند کسی است که کعبه و بیت المقدس را ویران کرده باشد و ده هزار فرشته را به قتل رسانده باشد".
    ارشاد القلوب، ج 1، ص 77)

    خدایا به خودت پناه می برم از شر شیطان. خدایا ما را به حال خودمان وا مگذار.

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    من هم می خوام آرزو کنم...

    می خوام دعا کنم برای تمام دوستای خوبی که این تالار باعث شد باهاشون آشنا بشم..

    - برای بلو اسکای عزیزم (اولین دوست من در تالار)، خدایا بلو اسکای جونم بیش از همه وقت به توجهت نیاز داره، داره یه فرشته از بهشت رو پرورش می ده، خدایا یه جوری شوهرش رو متوجه کن که بلو اسکای جونم چقدر این روزها بهش نیاز داره، خدایا اون فرشته کوچولو رو هم سالم و سلامت نگه دار

    - برای سبکتکین، خدایا صلاح و مصلحت رو نشونش بده و امیدوارم عاقبت کار به خیر و صلاحش باشه.

    - برای Lonely heart که توی بد موقعیتی قرار گرفته و نیاز به کمکت داره، خدایا اون مردی که ادعا می کنه عالمه رو رسوا کن تا شوهر lonely heart به زندگیش برگرده.

    - برای شاپرک جون که یه تصمیم عاقلانه بگیره و باقی عمرش رو با آرامش زندگی کنه.

    - برای تمام مجردهای سایت که همسر مناسبشون رو به زودی ملاقات کنند و دو تا چشم بینا که مناسب رو از نامناسب تشخیص بدهند!

    - برای تمام زوجهای جوون سایت که مهارتهای زندگی و ارتباطی رو یاد بگیرند و مثل من و امثال من خیلی از اشتباهات و راههای رفته رو تکرار نکنند!

    - برای تمام زوجهای سایت که توی زندگیشون دچار مشکل شدند (یا حداقل فکر می کنند که مشکلی هست) که به زودی آرامش و سعادت و شادی به زندگیشون برگرده.

    - برای تمام زوجهایی که هیچ مشکلی ندارند، که همیشه همین طوری بدون مشکل بمونند و دچار موجهای سینوسی و متناوب نشوند!!!

    - خلاصه واسه همه کسانی که نیازمند دعا هستند، دعا می کنم که اگر صلاح می دونی اونها رو به خواسته هاشون برسون، اگر نه که من مطمئنم تو خدای خوب من بهتر از اون رو براشون در نظر داری.

    خدایا امشب می خوام یه دعا از ته قلبم بکنم:
    - واسه مامان و بابام که خیلی وقته از نزدیک ندیدمشون ولی دلم همیشه باهاشونه، خدایا نذار یه وقت مامان و بابام احساس کنن که به فکرش نیستم، خدایا بهشون بگو که چقدر دوستشون دارم و دلتنگشونم، چقدر دوست دارم زود زود زود بغلشون بگیرم و ببوسمشون.
    خدایا همیشه سالم و سلامت باشند و همیشه دعای خیرشون پشت سر ما باشه.
    و از همه مهمتر خدایا پدر و مادرمون رو از ما راضی نگه دار.

    من چه در پای تو ریزم که پسند تو بود
    سر و جان را نتوان داد که مقداری هست

    خدایا پیشرفت و سعادت و سلامتی رو برای من و همه برو بچه های همدردی می خوام.
    خدایا به همه مون قدرت بده که در شرایط سخت تصمیم درست بگیریم و در شرایط ناراحتی و عصبانیت تصمیم گیری نکنیم.

    وای چقدر آرزو داشتم و خودم خبر نداشتم، تازه کلی هم توی دلم گفتم

    خوش باشید یاران همدردی

  7. 9 کاربر از پست مفید lonely sky تشکرکرده اند .

    lonely sky (شنبه 21 خرداد 90)

  8. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    بلو اسكاي حالت خوبه ؟!

    خدایا منم آرزو می کنم که ببریم پیش خودت...يعني چي ؟!


    دعا بهتر از اين نداشتي بكني . حالا كه مسئول زندگي يكي ديگه هستي اين دعاها جيه دختر ؟! مگر سرباز راه وطني؟!
    آنی جان دعا به این خوبی کردم.
    مگه نه اینکه ما همگی مسافریم تو این دنیا. اومدیم چند صباحی رو بگذرونیم و امتحان پس بدیم و نشون بدیم که چه کاره ایم. اونوقت بعد از اینکه ماهیت واقعی مون رو نشون دادیم، این دنیا رو ترک کنیم.
    حالا اگه کارنامه اعمالمون منفی بود که گرفتار عذاب جهنم می شیم و وای بحال بدترین ها که اونجا فیها خالدون میشن!
    اما اگه کارنامه اعمالمون مثبت بود که نتیجه اش زندگی تو بهشت خداست. خوب بهشت خدا هم بسته به میزان تقوی ما درجه بندی داره و بالاترین سطحش نزدیکترین سطح به خدا و پیوستن روحمون به سرمنشاء اولیه اش است.

    خوب من هرچی فکر کردم که سرجلسه امتحان (این دنیا) چی از خدا بخوام که نتیجه نهایی رو صددرصد تضمین کنه، چیزی به فکرم نرسید. یه دفعه گفتم اون نمره عالیه رو آرزو کنم.

    خوب شب آرزوها بود دیگه و منم کمال سعادت رو از خدا آرزو کردم.

  9. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (جمعه 20 خرداد 90)

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    خدایـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــا مرسی.یه عالمه شکرت. آرزوم برآورده شد.

    اینا اشک خوشحالین

    امیدوارم که آرزوها و خواسته های همه دوستان هم هرچه سریعتر برآورده بشه

    خیلی می دوستمتون

  11. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (شنبه 21 خرداد 90)

  12. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 بهمن 90 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,335
    سطح
    29
    Points: 2,335, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 276 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009
    خدایـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــا مرسی.یه عالمه شکرت. آرزوم برآورده شد.

    خوب خدا رو شكر
    انشالا دوستاي گل ديگه هم همگي به ارزوهاشون برسن
    مطمئنم خدا دعاي هيچكس رو بي جواب نذاشته فقط دير و زود داره

    واي صبا جون چقدر سريع العجابه بودي كاش زودتر مي فهميدم و دست به دامنت شده بودم شب ارزوها منو هم دعا كني خانومي

  13. 4 کاربر از پست مفید niyaz-62 تشکرکرده اند .

    niyaz-62 (شنبه 21 خرداد 90)

  14. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: خداوندا در شب آرزوها از تو ميخواهم ........

    سبکتکین عزیزم؛ سلام! راستش پستت رو ندیده بودم، اما من 12 تا آرزو نکردم؛ 12 روز پیش آرزوهامو نوشتم و به خدا گفتم: این همه ی اون چیزی هست که من از تو می خوام؛ اگه به صلاحم هست برام برآورده کن! البته تعدادشون یادم نیست شایدم 12 تا شده باشه!
    فقط می خوام بگم که مطمئن باش که وسعت و عظمت درگاه الهی اون قدر زیاده که اگه به اندازه ی بی نهایت هم ازش بخوای؛ اگه به صلاحت باشه بهت میده! این باور قلبیمه!
    راستی اون شب (شب آروزها) به یادت بودم؛ به این فکر کردم که هر اتفاقی که برات بهترین پیش بیاد! امیدوارم که این جوری باشه!
    آنی عزیزم از شما و انرژِی مثبتی هم که نسبت به رفتارم داشتی خیلی خیلی ممنونم! آنی! تو بهترینی!!!!!! می دونستی!

  15. کاربر روبرو از پست مفید del تشکرکرده است .

    del (شنبه 21 خرداد 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نزول خوری شوهرم و عواقبش تو زندگیم
    توسط ElaheMahdavi در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 آبان 95, 09:05
  2. آرزوهای ویكتور هوگو برای تو...
    توسط rozaneh در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 فروردین 92, 12:14
  3. لزوم احترام همسران به یکدیگر از نظر اسلام
    توسط hamdam 96 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 02:29
  4. آرزوها و هدفهای کوچک و بزرگ زندگیمان
    توسط AUTUMN در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 اردیبهشت 90, 01:42
  5. حس مي كنم تمام آرزوهام به باد رفته
    توسط bivafa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 74
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 87, 15:53

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.