به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,654
    سطح
    23
    Points: 1,654, Level: 23
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا گناه من اینه که نجیبم؟

    [quote]بخش اول یعنی کسب مهارت و حضور بیشتر در اجتماع صحیح هست. اما برقراری ارتباط سالم با جنس مخالف باید درست تعریف شود. اگر منظور ارتباط ها کاری ، تحصیلی و ... باشد، محدود و بنا به ضرورت پذیرفتنی هست.اوه ه ه چقد غلط داشتم ممنون از توجه تون. من هنوز این نکته رو متوجه نشدم آیا باید در مواجه با جنس مخالف دست پاچه شد؟ معذب بود؟ اگه این طور نیست چطور میشه نحوه ی برقراری ارتباطو یاد گرفت؟ این حد ضرورت واقعا خیلی کم پیش میاد. مثلا من میتونم از همکار مردم یه سوال کاری بپرسم ولی واقعا ضرورتی هم نداره فقط موجب میشه اطلاعاتم بالا بره، پس نباید بپرسم؟ یا سلام و احوال پرسی و صحبت راجع مسائل کلی با اقوام مرد، خب اینم ضرورتی نداره، پس نباید باشه؟ وگرنه هر ارتباط کلامی که به قصد ازدواج یا دوستی نیست.منظور من از روابط موثر همینه که بتونی به راحتی حرفتو بزنی، تبادل اطلاعات کنی و در واقع یاد بگیری چطور با یه جنس مخالف حرف بزنی نه دوستی نه وارد احساسات شدن...

    و در مورد نزدیک کردن ویژگی های خودم به فرد ایده الم منظورم این بود که باید خودمو طوری بسازم که بتونم فرد شبیه به خودمو جذب کنم (نه صرفا فرد خاصی) مثلا من مهمترین معیارم اینه که همسرم به شدت اهل مطالعه باشه و در مورد همه چیز نظر و ایده داشته باشه پس باید سعی کنم خودم هم همچنین فردی باشم. این درست نیست؟

    [quote]خود را بیابید ، بپذیرید ، باور کنید و بالنده سازید .... و لذت ببرید ، چه کسی جذب شما بشود چه نشود .اینو قبول دارم وسعی خودمو میکنم.

    بازم ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید طره تشکرکرده است .

    طره (پنجشنبه 19 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.