شمیم بهاری عزیز
آفرین رفتارت بسیار به جا و پسندیده بود![]()
![]()
همین طور ادامه بده
تو الان اصول کار دستت اومده
تمرین ، تمرین و باز هم تمرین
و در قدم بعدی سعی کن از این روابط و رفتارها لذت ببری
============
هیچ اشکالی هم نداره که نگران سلامتی همسرت هستی این حق مسلم تو هست
این نگرانی ات را با جملات پر بار عاطفی ابراز کن نه به صورت سئوال و جواب
وقتی در جملاتی که بکار می بری عاطفه و محبت باشه این سیگنال که همسرت رو دوست داری و به خاطر سلامتی اش نگرانی هستی بهش میرسه و اون وقت بازخورد مثبت دریافت می کنی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)