به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    f-b عزیز سلام
    متاسفم از وضعییتت
    ببین چندتا مشکل هست
    1 - ایا واقعا" اومدی اینجا تا از راهنمایی ها استفاده کنی یا به نتیجه خودت برسی و مهر تایید بگیری اگر اومدی از راهنمایی ها استفاده کنی خوب لطفا" دقت کن
    2 تا مشکل هست
    معیار زیبایی معیار بدی نیست به شرطی که اونایی که شما میپسندی چهره شماهم در حدی باشه که بپسندنت وگرنه گیر پیدا میشه که ظاهرا" هم شده
    دوم اینکه بد نیست یه سری به تاپیک اختلاف های زن و شوهر ها بزنی تا اولویت معیارهات یکم تغییر کنه
    ببین همسر خودم خوب فرد زیبایی از هر لحاظ ولی خوب بعد 1 سال برا من یکی که والا عادی شد لذت این زیبایی اینقدر که بقیه میبرن من نبردم چون من زیر یه سقف اینقدر که با اخلاقش و ... سرکار دارم ساعات خیلی محدودتری رو با این چهره درگیرم البته تاکید میکنم به دل نشستن مهم ولی نه خواسته های فضایی؟ یه سوا مادرتون خیلی زیباست اگر جوابتون نه هست پس بگید چه جوری عاشقانه دوستش دارید؟
    خلاصه به حرفم شک نکن که اخلاق بسیار روی چهره اثر گذاره پس اولویت های دیگت یکم با این جا بجا کنید به نفعتون

  2. 2 کاربر از پست مفید sahra100 تشکرکرده اند .

    sahra100 (سه شنبه 17 خرداد 90)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    اگر واقعا تا این حد وسواس دارید چه اشکالی داره به دنبال درمان های دارویی هم باشید؟!
    فکر کنم زودرنج هم هستید
    به هر حال در میون این 300 نفر ( لابد تو این مدت 50 نفری هم اضافه شدن ) همه که بد نبودن، مطمئنا خوبش هم بوده و حتی نیمه گمشده تونم توش بوده، ولی شما به علت وسواسی بودن ندیدین، خوب پس باید به طور جدی اول به خودتون بپردازید، ترسم از اینکه که با این اوصاف بعد ازدواج با دیدن یه خانوم زیبا باز مقایسه کنید و دلتون تکون بخوره و بعدش هم دوباره مشکل براتون پیش بیاد. راستی سنتونم زیاد اورژانسی نیست زیاد سخت نگیرید الان سن ازدواج بالا هست

  4. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    نیلا (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط F_B
    سلام دوستان!

    به فریادم برسین!

    فوق العاده خستم از این زندگی لعنتی!

    هنوز نتونستم ازدواج کنم!

    دیگه قدرت تشخیصم رو از دست دادم!

    دیگه هیچ کی برام جذابیت نداره، همه یه شکل شدن برام!

    سنم داره می ره بالا، نمی دونم چه گلی به سرم بگیرم!

    روانشناسم رفتم، گفت تو بیماری دو قطبی داری و شیدایی داری و از این حرفا، بعدشم نمی دونم گفتم چی، گفت تو دیونه ای و باید بری فارابی بستری بشی و بحثمون شد و من اومدم بیرون!

    دیگه نمی دونم چی کار کنم!

    اختلال دو قطبی و شیدایی ربطی به کمالگرایی نداره اصلا! احتمالا روانشناستون دیوانه است و باید بره اونجا بخوابه!
    یا نمیدونه اختلال دو قطبی چیه و شیدایی به چی میگن یا اشتباه تشخیص داده

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    داستان ازدواج f-b و نظرات دوستان رو خوندم...

    اینکه شما نمی توانید از بین این همه دختر خانم یکی رو انتخاب کنید ، چند علت اصلی داره:
    1- شک بی مورد و وسواس غیر معقول در انتخاب ها
    2-برخورد احساسی و بکار بردن این جمله کلیشه ای به دل نشستن!
    3-کمالگرایی شما

    راه حل هایی که به ذهن من میرسد:

    1-تمام معیار هایی که براتون مهم هست در یک برگ کاغذ لیست کنید. ضریبی به هر کدام هم بدهید . وقتی به خواستگاری رفتید و صحبت اولیه را کردید بدون اینکه نظر مقطعی و شتاب زده بدهید ، ان لیست را پر کنید . ان ویژگی هایی که در فرد مقابلتون در ملاقات اول دیدید از ان لیست انتخاب کنید . حالا ان امتیازات را با توجه به ضرایبی که دارند جمع بزنید اگر مجموع ان از 60 درصد کل امتیازات بیشتر بود ، می تونید امیدوار به اشنایی بیشتر باشید.
    این را هم یادتان باشد یک انسان پر از نقص و عیب هست . اگر دو خصلت خوب داشته باشه یک خصلت بد هم دارد . پس عشق حقیقی بخاطر مبرا بودن طرف مقابلتان از هر گونه عیب حاصل نخواهد شد بلکه بخاطر قبول خوبی ها و بدیهایش توسط طرفین به دست میاد.

    2-در روشی که براتون نوشتم میتوانید به دل نشستن را هم مطرح کنید و براش یک ضریب مثلا 7 در نظر بگیرید . با این حساب مطمئن می شوید که تصمیم منطقی تری گرفته اید و بخاطر به دل ننشستن فرصتی رو از دست ندادید.( باز این موضوع رو همیشه یادتان باشد مرحله به دل نشستن اگر بعد از شناخت اندکی صورت بگیره خیلی بهتر از به دل نشستن انی هست و ثانیا خیلی از افرادی که در نگاه اول جذابیتی برای ما ندارند با گذشت زمان می توانند انسان های بسیار دوست داشتنی باشند)

    3-با تهیه یک لیست و دادن ضرایب معقول به هر کدام از صفات دیگر مسئله کمالگرایی هم حذف خواهد شد.

    یکبار دیگر تلاش کنید ، مظمئنا مئفق خواهید شد خودتان را اصلاح کنید و زندگی سعادتمندی داشته باشید

  7. 2 کاربر از پست مفید eng.aydin تشکرکرده اند .

    eng.aydin (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,654
    سطح
    23
    Points: 1,654, Level: 23
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    سلام به همه ی دوستان

    خیلی از افرادی که در نگاه اول جذابیتی برای ما ندارند با گذشت زمان می توانند انسان های بسیار دوست داشتنی باشند)
    راستش منم به این گفته اعتقاد دارم و بارها تجربه ش کردم و خواستم همین توصیه هم داشته باشم اما مشکل این دوستمون از این راه هم حل نشده چراکه گفتن آشناییشونو با یه دختر خانوم تا 4 ماه ادامه دادن ولی بازم نتونستن ازون معیار اولیه کوتاه بیان.

  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 تیر 90 [ 10:28]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,469
    سطح
    21
    Points: 1,469, Level: 21
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 51 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    سلام.روانشناسه غلط کرده.تو دیوونه نیستی.اما باید رو خودت کار کنی تا دیدتو عوض کنی.

  10. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    سلام f-b عزیز ببین من نظرم اینه کلا یک سال از فکر ازدواج بیرون بیا و توی این مدت فقط رو خودت کار کن یعنی چی
    1. یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم
    2.حتما و حتما یه وقت بذار برو توی دادگاههای خانواده یه دوری بزن و خوب نگاه کن و فکر کن
    3.فکر کن ببین نامزد قبلیت که ظاهرش رو نمی پسندی واقعا اخلاقش خوب بود مطمئن باش اگر خیلی دخت خوب و مهربونی بود حتما عاشقش می شدی و قیافش یادت میرفت من خودم وقتی ازدواج کردم همه دوستام به خاطر اینکه شوهرم موهاش کمه سرزنشم کردند ملی چون من ادم دهن بینی نبودم واز شخصیت شون خوشم اومده بود توجهی به حرفاشون نکردم حالا هم عاشقانه دوستش دارم و اصلا یادم رفته که مو داره یا نه
    4.به خدا توکل کن مطمئن باش جواب میگیری

  11. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 مهر 90 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,878
    سطح
    25
    Points: 1,878, Level: 25
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    308

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیارم درسته؟

    من ته دلم احساس میکنم شما ناخواسته از کسی حالا چه در دوران نوجوانی یا کودکی
    خوشتون اومده و حالا بدون اینکه بدونید دنبال اون میگردید.
    یعنی معیار زیباییتون دقیقا اون شخص هست.
    خوب اینطوری ممکنه اصلا کسی رو پیدا نکنید.
    بهتره روانکاوی کنید.
    الان با این شروع کتید بیاین و شکل زیبایی رو که در ذهنتون هست رو برای ما تفسیر کنید.
    به طور مثال بگید چشماش اینطوری پوستش اونطوری.... شاید بفهمیم مشکلتون چیه.
    چون طبیعی نیست که اینقدر مشکل پسند باشید. من خودم وقتی از خونه بیرون میرم با
    یک عالم دختر خوشقیافه برخورد میکنم. گاهی فکر میکنم چطور یکی میتونه از روی ظاهر آدمها
    ازدواج کنه وقتی اینهمه دختر خوش قیافه هست و به قولی دست بالای دست بسیاره.

    پس مطمئن هستم که شما دنبال یک چهره خاص هستید که توی ذهنتون مونده که شاید از نظر
    خیلی ها خوش
    قیافه هم نباشه.

    یک چیز هم در مورد تجربه خودم بگم. بعد از ازدواج شوهرم هر روز به نظرم خوش قیافه تر شده
    طوری که الان فکر میکنم کسی مثلش پیدا نمیشه. اون هم همینطور فکر میکنه. و فکر میکنه
    توی دنیا تکم و بهتر از من نیست.


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم معیارهام درسته یا نه؟
    توسط سوگندی در آغوش خدا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 شهریور 95, 22:27
  2. قیافه و قد خواستگارم با معیارای من نمیخونه
    توسط sahra123 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: جمعه 19 اردیبهشت 93, 11:12
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 مهر 92, 19:53
  4. حداقل های ازدواج (آیا شرایطم و معیارهایم برای ازدواج مناسب هستند؟)
    توسط n4v1d در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 22:56
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 اسفند 87, 18:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.